olo Opublikowano 1 Grudnia 2006 Opublikowano 1 Grudnia 2006 Artur w Shark-u kratownica wygląda jak w prawdziwym moście I tak powinna być robiona jak to zrobiłeś a oklejanie balsą i robienie ażurów to kosmetyka może być ale nie musi
Artur Opublikowano 1 Grudnia 2006 Opublikowano 1 Grudnia 2006 zgadza sie ze to troche jest kosmetyka ale nie do konca bo kazde polaczenie podluznicy z rozporka jest nakryte balsa czyli daje to dodatkowe wzmocnienie i polaczenie Natomiast wyciete i wyyazurowane same boki z plytki balsowej sa IHMO najgorszym (czytaj najslabszym) rozwiazaniem
olo Opublikowano 1 Grudnia 2006 Opublikowano 1 Grudnia 2006 Można dać od środka w miejscach styku rozpórek z podłużnicami takie małe nakładki z cieńszej sklejki A na cały bok kratownicy przykleić np 2 listwy profilujące na których będzie przyklejona pokrycie też nieżle wygląda
Artur Opublikowano 1 Grudnia 2006 Opublikowano 1 Grudnia 2006 co do tych nakladek to sam sie zastanawiam czy u mnie nie dodac jeszcze bo czas na to bo kadłub nie oklejony jeszcze
olo Opublikowano 1 Grudnia 2006 Opublikowano 1 Grudnia 2006 Chyba nie będą potrzebne a ja tylko przez chwilę zastanawiałem się jak mocne jest połączenie dolnej podłużnicy w miejscu tam gdzie się zaczyna czyli przy wycięcie na dolne skrzydło ale widać że jest tam coś wklejone . Ale tak jak na Shark-a patrzę to widać że jest raczej ,,muskularny" U Piotra też to oglądałem ale coś tam jeszcze dołoży i nawet o tym nie pisałem
piotr Opublikowano 3 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2006 Olo masz rację z tym co jest na zdjęciu, ale na tą chwilę wklejone są dodatkowo rozpórki od środka z balsy 5x5 co w wyniku czego daje mi bardzo sztywną sklejkę balsową i sztywną konstrukcję, przewiduję do modelu silnik 4 takta 11,5 cm więc myślę że to zda egzamin,a z resztą model ma być bardzo lekki, więc musze brać wszystko pod uwagę i myśleć nad każdym kawałkiem modelu fotki podeślę w innym czasie bo jak wspominałem wcześniej musze pożyczać go od kolegi pzdr PIOTR
olo Opublikowano 3 Grudnia 2006 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Zobaczymy efekt końcowy bo najwyraźniej każdy z nas dochodzi do celu swoimi ścieżkami No i widzę że się chyba ,,odblokowałęś''po tym jak Pitts-em zasadziłeś marchewę.
neon Opublikowano 3 Grudnia 2006 Opublikowano 3 Grudnia 2006 fotki podeślę w innym czasie bo jak wspominałem wcześniej musze pożyczać go od kolegi pzdr PIOTR Piotr od kolegi pożycza aparat, nie model
piotr Opublikowano 3 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2006 nie było ze mną tak źle po tym Pitsie, a na razie nie bardzo mam czas siedzieć przy kompie, ma trochę innych zajęć, więc musicie mi to wybaczyć
piotr Opublikowano 31 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2006 coś ostatnio w spalinkach sie mało dzieje, może jak pożyczę aparat to wstawię fotki modelu, jeszcze brak tylko praktycznie skrzydeł, i poszpachlować owiewkę na silnik, ach ta młodzież tylko na elektrykach bazuje, a co zauważyłem jest ich coraz więcej na forum
MareX Opublikowano 31 Grudnia 2006 Opublikowano 31 Grudnia 2006 Dzieje się Piotrze, dzieje... Tylko różne "obiektywne przeszkody", jak to zwykle pod koniec roku - występują...Zobaczysz już wkrótce istny "wysyp" relacji o wielu ciekawych spalinkach
piotr Opublikowano 31 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2006 nie wiem motylku czy ci wyślę te plany mojego modelu bo są w opłakanym stanie, ale jak zobaczysz model i ci się spodoba to ci go specjalnie rozrysuję od nowa a jeszcze jedno to jak model będzie się spisywał, to mam rozrysowane plany dużego brata tego modelu, i kolejnym krokiem będzie jego budowa (pod silnik 40-60) także jak coś to się mogę podzielić
motyl Opublikowano 31 Grudnia 2006 Opublikowano 31 Grudnia 2006 ja chce od silnik MVVS 4,6cm to tak około 28 ale poruwnując do OS'Maxa to 40LA
MareX Opublikowano 31 Grudnia 2006 Opublikowano 31 Grudnia 2006 Właśnie sciagnąłem do albumu pod podany przez Ciebie Marcinku adresik ostatnie fotki z lustracji u Henia. Zaraz będe je w jego wątku w spalinkach umieszczał. Za adresik dzięki, tam bez problemów mnie "przyjęli" Przepraszam, że tu piszę, ale tak mi jakos wyszło... :oops:
piotr Opublikowano 31 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2006 to będzie modelik gdzieś koło 80-85 cm rozpiętości i 90 cm długości, to ci go rozrysuję w wolnej chwili, na jednym arkuszu
piotr Opublikowano 19 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2007 jak obiecałem tak zrobiłem kilka fotek prac postępujących przy modelu a tu mój nowy silniczek w całej okazałości, jak moda to moda i jak przystało na dwupłata -4 sów 70 MAGNUM a tu widok na stery i statecznik dolne skrzydło, jak widać prace się posuwają, powoli ale......... widoczek z góry no i jeszcze raz stery , ale od tyłu a tu trochę flaków i wnętrzności no i wnętrze z daleka a tu widok na zastrzały i szczegółły konstrukcji, jeszcze do nich będą mocowania do skrzydeł no i na dole jest jeszce do modelu owiewka na silnik, tylko jeszcze w trakcie szpachlowania
piotr Opublikowano 19 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2007 jeszcze na domiar wszystkiego zrobiłem plan do modelu pod mojego ZDZ 50 i już zbieram materiały i zamawiłem rdzenie na skrzydła , będzie miał 180 cm rozpiętość i 195 cm długości, mam zamiar zrobić identyczny model tylko że duży,
DJDIT Opublikowano 19 Stycznia 2007 Opublikowano 19 Stycznia 2007 pod mojego ZDZ 50 i już zbieram materiały i zamawiłem rdzenie na skrzydła , będzie miał 180 cm rozpiętość i 195 cm Obawiam sie że to zły pomysł... jeżeli to ma byc akrobat gdzie mamy zapas mocy to bedziesz musial sie zmiescic w max 165rozp zakładajac ze zrobisz go lekko. 1,6m pod 50 1,8m pod 80ccm 2m pod 100ccm 2,5m 150ccm Tak lata cały swiat. To sie tyczy akrobatów piszę specjalnie żeby znów ktoś nie wyskoczył ze latał trzy metrowym modelem na żarówce 10ccm :wink:
piotr Opublikowano 19 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2007 a tutaj jest taki link http://www.yetnet.ch/bruehlmeier/ultimate/ i gość ma silnik też 50-tkę uhmmm, ale mnie załamujesz Darku
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.