Skocz do zawartości

Powitać wszystkich!


roboz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Powitać od Roberta ze Zwolenia k. Radomia. Wielkie pozdro dla wszystkich forumowiczów i zarazem pasjonatów modelarstwa. Jestem jak zdecydowana większość zarażony modelami rc. Choroba przyszła jakieś dwa miesiące temu, kiedy mój kumpel Michał (poniekąd też forumowicz) zaprezentował swój model TOTO 1. Od razu połknąłem bakcyla i w te pędy ruszyłem na fora, aby poczytać o modelach, a przyznaję że byłem i w dalszym ciągu jestem totalnym amatorem. Po przestudiowaniu szeregu sugestii i obejrzeniu wielu filmików z różnymi modelami, mój wybór padł na Bete 1400 RTF (z racji, że miała wszystko co potrzeba do latania). Muszę przyznać, że sugestie forumowiczów były w moim przypadku w 100% trafione. Bete mam od ok 5 tyg. Po początkowych kilku dość konkretnych kretach, została oblatana przez mojego syna Szymona. I niech ktoś mi powie, że 10 letni dzieciak nie ma smykałki do latania. Szkoda, że nie miałem kamerki, bo filmik z pierwszego udanego lotu powaliłby rzeszę pipoli na kolana. Obecnie latamy obaj na poziomie dostatecznym. Beta sprawuje się rewelacyjnie. Dokonane zostały pewne modyfikacje, sugerowane zresztą przez szczęśliwych posiadaczy Bety z forum. Na koniec mogę szczerze polecić Bete wszystkim, którzy chcą rozpocząć przygodę z lataniem rc, a nie chcą ponosić dużych kosztów i zrazić się do latania. Niebawem załączę w innych postach zdjęcia naszej Bety, a może i jakiś filmik z lotów. Pozdrawiam wszystkich pasjonatów i zapraszam do kontaktu zapaleńców z mojej okolicy. :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie