NightHawk Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 jako że krakowskie zawody tuż tuż, postanowiłem zbudować coś do WW1. Padło na Nieuporta 11 czyli samolot który od zawsze mi się podobał wyposażenie: serwa 4x9g Tower Pro regulator rc smart 30A Silnik Emax 2210/30 (1200kv 180w) Odbiornik Orange Rx po nierównej walce, wczoraj udało się poskładać to w całość z wynikiem 365g bez pakietu i malowania Na dziś pozostało wyciąć miejsce na pakiet po próbnych oblotach których zamierzam zaraz dokonać, następnie pomalować i tu niestety mam straszny mętlik by znaleźć coś ładnego na razie fotki poglądowe później umieszczę obszerna relacje z budowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Fajny sprzęt, posiadam podobny od Pelikana (z cienkim kadłubem) z doświadczeń wojennych w roli stójek na kadłubie lepiej spisują się patyki od lodów, no i nie wiem jak wklejałeś węgle w skrzydła warto je na środku nadłamać zwłaszcza w dolnym płacie bo przy kolizjach cienki płat (ze skosem do tyłu)ma tendencje do prostowania się, w czym napięty węgiel mu wydatnie pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightHawk Opublikowano 27 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Modelik oblatany , po strymowaniu go maksymalnie w dół nawet dało się nim polatać jak poczciwym trenerkiem Pipera, niemniej mimo za małego śmigła (8x4 docelowo conajmniej 9x5) na pełnym gazie model kręcił koła i zadzierał do góry... trzeba będzie popracować nad skłonem i wykłonem silnika. niemniej pierwsze latanie uważam za bardzo udane, zero kraks, wylatane dwa pakiety z czystą przyjemnością! co do węgli w ukośnym skrzydle , u mnie idą prosto, przez co nierównolegle do krawędzi natarcia, ale za to tendencja do prostowania się jest zniwelowana:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 a zakręty na lotkach jak wychodzą? musisz pomagać sobie kierunkiem lub masz go domiksowanego ? mój bez kierunku nie zakręcał tylko stawał dęba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightHawk Opublikowano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 ŚĆ powędrował 1,5 cm do przodu, skończył się problem zadzierania, na mixie 30% kierunku do lotek lata genialnie;], niestety przy tak krótkim przodzie musiałem dodać 20g stali pod silnik by udało się to wyważyć - niemniej dalej jest nieźle 430g bez farby z pakietem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightHawk Opublikowano 2 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 chrzest bojowy za nim, świeżo wymalowany ciął dziś Saaba Ted'a850 i to 2 razy wylatał kolejne 5 pakietów bezawaryjnie, generalnie jest bardzo udany;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ellipsis Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 A ile teraz waży z pełnym malowaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightHawk Opublikowano 3 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 gotowy do lotu z tasiemką 463g (stalowy pierścień robi swoje..) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi