Skocz do zawartości

Nieuport 11/16 z CyberFly


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jako że krakowskie zawody tuż tuż, postanowiłem zbudować coś do WW1. Padło na Nieuporta 11 czyli samolot który od zawsze mi się podobał

 

wyposażenie:

serwa 4x9g Tower Pro

regulator rc smart 30A

Silnik Emax 2210/30 (1200kv 180w)

Odbiornik Orange Rx

 

po nierównej walce, wczoraj udało się poskładać to w całość z wynikiem 365g bez pakietu i malowania

 

Na dziś pozostało wyciąć miejsce na pakiet po próbnych oblotach których zamierzam zaraz dokonać, następnie pomalować i tu niestety mam straszny mętlik by znaleźć coś ładnego :)

 

na razie fotki poglądowe później umieszczę obszerna relacje z budowy :)

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Opublikowano

Fajny sprzęt, posiadam podobny od Pelikana (z cienkim kadłubem) :D z doświadczeń wojennych w roli stójek na kadłubie lepiej spisują się patyki od lodów,

no i nie wiem jak wklejałeś węgle w skrzydła warto je na środku nadłamać zwłaszcza w dolnym płacie bo przy kolizjach cienki płat (ze skosem do tyłu)ma tendencje do prostowania się, w czym napięty węgiel mu wydatnie pomaga :)

Opublikowano

Modelik oblatany , po strymowaniu go maksymalnie w dół nawet dało się nim polatać jak poczciwym trenerkiem Pipera, niemniej mimo za małego śmigła (8x4 docelowo conajmniej 9x5) na pełnym gazie model kręcił koła i zadzierał do góry... trzeba będzie popracować nad skłonem i wykłonem silnika. niemniej pierwsze latanie uważam za bardzo udane, zero kraks, wylatane dwa pakiety z czystą przyjemnością!

 

co do węgli w ukośnym skrzydle , u mnie idą prosto, przez co nierównolegle do krawędzi natarcia, ale za to tendencja do prostowania się jest zniwelowana:)

Opublikowano

a zakręty na lotkach jak wychodzą? musisz pomagać sobie kierunkiem lub masz go domiksowanego ? mój bez kierunku nie zakręcał tylko stawał dęba. :D

Opublikowano

ŚĆ powędrował 1,5 cm do przodu, skończył się problem zadzierania, na mixie 30% kierunku do lotek lata genialnie;], niestety przy tak krótkim przodzie musiałem dodać 20g stali pod silnik by udało się to wyważyć - niemniej dalej jest nieźle 430g bez farby z pakietem

Opublikowano

chrzest bojowy za nim, świeżo wymalowany ciął dziś Saaba Ted'a850 i to 2 razy wylatał kolejne 5 pakietów bezawaryjnie, generalnie jest bardzo udany;]

 

Dołączona grafika

 

 

 

Dołączona grafika

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.