Lubomir Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Nasuwa mi się takie oto właśnie pytanie ponieważ kiedyś próbując odpalić silnik, spalił mi się regiel a silnik nagrzał się tak, że parzył a emalia troszeczkę pociemniała. Drut już wywaliłem, ale nie wiem, czy przypadkiem nie uszkodziłem również magnesów. Za odpowiedź dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz K. Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Jeśli się nagrzały bardzo to niestety popsułeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Magnesy neodymowe po przegrzaniu tracą swoje właściwości magnetyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lubomir Opublikowano 26 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Moje jeszcze przyciągają :? A silnik (głównie łoże i wał) nagrzał mi się tak jak grzeje mi się Emax CF2822 (może tylko mi się tak grzeje). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 regiel ci padl bo silnik pobieral za duza ilośc natezenia czyli Amper. silnik mozesz sprobowac nawinac. pewnie bedziesz nawijal w Δ . silnik podczas normalnej pracy nagrzewa sie ale nie parzy, jesli jest wszytsko z nim ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lubomir Opublikowano 26 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziobak Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Max.praca neodymów ,to od 80*-do 200*, ale nas raczej dotyczy 80-100 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi