Pitstrel Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 Witam. Zwracam się do Kolegów z prośbą o radę. Jestem na etapie wymiany silnika w moim Excelu 2000 i zastanawiam się czy kupić 2T OS. czy 2T. Super Tire. Głównym kryterium jest MOC, stabilność pracy w locie i cena. Chcę zastosować największy silnik jaki wejdzie w łoże tego modelu ( latam z kamerą, aparatem itp.) Proszę o radę
Malker Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 Używałem OS MAX'a 120AX 20ccm i powiem szczerze, że ani razu nie zgasł mi w powietrzu przez 2 lata. Regulacja bardzo prosta, praca równa, fajnie wkreca się na obroty. Co do innych silników to nie wiem, nie używałem więc nie porównuje. Miałem też jakiś chiński z zestawu Kyosho calmato sport, działał równie dobrze, po pół roku stania odpalił od razu po zassaniu paliwa.
Pitstrel Opublikowano 1 Października 2011 Autor Opublikowano 1 Października 2011 Wielkie dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam
GOGO Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 Bierz OSmax będziesz latał nie regulował.
Pitstrel Opublikowano 1 Października 2011 Autor Opublikowano 1 Października 2011 I to jest konkretna podpowiedź. Wielkie dzięki
esceta Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 Popieram. Tylko OS. Niezawodny i prosty w obsłudze. Pozdrawiam
mikon Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Witam. Zwracam się do Kolegów z prośbą o radę. Jestem na etapie wymiany silnika w moim Excelu 2000 i zastanawiam się czy kupić 2T OS. czy 2T. Super Tire. Głównym kryterium jest MOC, stabilność pracy w locie i cena. Chcę zastosować największy silnik jaki wejdzie w łoże tego modelu ( latam z kamerą, aparatem itp.) Proszę o radę Wszyscy oczywiście piszą że OS. Jednak dla Ciebie kryterium jest moc i cena, oraz stabilność pracy. OS-y serii AX zapewnią moc oraz stabilność, jednak są dość drogie. Z kolei tańsze LA będą wyraźnie słabsze. Osobiście na podstawie doświadczeń własnych oraz kolegów polecam do tego modelu ASP 52. Ten silnik spełnia wszystkie Twoje kryteria: zapewnia dużą moc, dostępny jest w niskiej cenie i oferuje stabilność w locie. Wymaga jednak precyzyjnej regulacji, więc początkujący z silniczkami spalinowymi mogą mieć pewne problemy z jego właściwą regulacją. Latam Revolverem z tym silnikiem, masa do lotu ok 3200g a napęd "rwie" pionowo do góry. Kumpel eksploatuje dwa takie silniczki, jeden w Edge 540 (Robbe), drugi w Superair. Oba latają już trzeci sezon, i wciąż mają się dobrze. Kumpel ma Travelaira z Supertigrem 51, silniczek też b. ładnie chodzi ale jest ciut słabszy od ASP. Jeżeli chodzi o regulację ST, to jest podobnej trudności jak z ASP. Pozdrawiam, Michał
Pitstrel Opublikowano 2 Października 2011 Autor Opublikowano 2 Października 2011 Dziękuję za podpowiedź. Problem w tym, iż posiadam ASP 46 i mam już dosyć wiecznych regulacji.
witold_pi Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 oba dobre, OS 46 LA super prosty w regulacji, mam ST 40 ring, który jest mocniejszy od OS46fx bez problemów z regulacją. OS LA jest lżejszy od silników z łożyskami kulkowymi.
Rekomendowane odpowiedzi