Skocz do zawartości

Co kupić 2T OS. czy 2T. Super Tire


Pitstrel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zwracam się do Kolegów z prośbą o radę. Jestem na etapie wymiany silnika w moim Excelu 2000 i zastanawiam się czy kupić 2T OS. czy 2T. Super Tire. Głównym kryterium jest MOC, stabilność pracy w locie i cena. Chcę zastosować największy silnik jaki wejdzie w łoże tego modelu ( latam z kamerą, aparatem itp.) Proszę o radę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używałem OS MAX'a 120AX 20ccm i powiem szczerze, że ani razu nie zgasł mi w powietrzu przez 2 lata.

Regulacja bardzo prosta, praca równa, fajnie wkreca się na obroty.

 

Co do innych silników to nie wiem, nie używałem więc nie porównuje.

Miałem też jakiś chiński z zestawu Kyosho calmato sport, działał równie dobrze, po pół roku stania odpalił od razu po zassaniu paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zwracam się do Kolegów z prośbą o radę. Jestem na etapie wymiany silnika w moim Excelu 2000 i zastanawiam się czy kupić 2T OS. czy 2T. Super Tire. Głównym kryterium jest MOC, stabilność pracy w locie i cena. Chcę zastosować największy silnik jaki wejdzie w łoże tego modelu ( latam z kamerą, aparatem itp.) Proszę o radę :D

Wszyscy oczywiście piszą że OS. Jednak dla Ciebie kryterium jest moc i cena, oraz stabilność pracy.

OS-y serii AX zapewnią moc oraz stabilność, jednak są dość drogie. Z kolei tańsze LA będą wyraźnie słabsze.

Osobiście na podstawie doświadczeń własnych oraz kolegów polecam do tego modelu ASP 52. Ten silnik spełnia wszystkie Twoje kryteria: zapewnia dużą moc, dostępny jest w niskiej cenie i oferuje stabilność w locie. Wymaga jednak precyzyjnej regulacji, więc początkujący z silniczkami spalinowymi mogą mieć pewne problemy z jego właściwą regulacją.

Latam Revolverem z tym silnikiem, masa do lotu ok 3200g a napęd "rwie" pionowo do góry. Kumpel eksploatuje dwa takie silniczki, jeden w Edge 540 (Robbe), drugi w Superair. Oba latają już trzeci sezon, i wciąż mają się dobrze.

 

Kumpel ma Travelaira z Supertigrem 51, silniczek też b. ładnie chodzi ale jest ciut słabszy od ASP. Jeżeli chodzi o regulację ST, to jest podobnej trudności jak z ASP.

 

Pozdrawiam,

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.