rapier Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 jest jeszcze inna kwestia - czy każdy kogo stać na te "parę dolców " - oczywiście parę w cudzysłowie dorósł już do dość zaawansowanego urządzenia jakim jest turbina?I tego bym sie obawial najbardziej.Zakladajac ze produkt bedzie super cacy i jakoscia bedzie w czolowce ( zart ) to napewno trafi nie tylko do tych co juz maja obycie z jetami ale do takich co zawsze im sie marzylo a nie do konca nawet maja gdzie takim modelem polatac. Wystarczy w naszym cudnym kraju jeden powazny wypadek i smrod gotowy a jak sie to moze odbic na prawnych regulacjach to mozna sie bedzie domyslac. Ja pamietam czasy kiedy trzeba bylo miec na radio pozwolenie ....A wiadomo, najlatwiej czegos zabronic bez zbednego wglebiania sie w problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vowthyn Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Ja tylko na marginesie dyskusji o jakości chińskich wyrobów dodam, że jednym z istotnych, a niewymienionych dotąd czynników wpływających na ich niskie ceny jest fakt, że ichniejsi producenci niespecjalnie muszą przejmować się prawami autorskimi i egzystują w znacznie swobodniejszych pod tym względem realiach, niż świat zachodni. Znaczną część kosztów produkcji generuje samo zaprojektowanie jakiegoś urządzenia i procesu produkcyjnego w jakim ma być wytwarzany. Jeśli możemy "pożyczyć" sobie cudze gotowe rozwiązanie praktycznie bez konsekwencji prawnych, to i koszty idą automatycznie w dół. Chińczycy robili tak już nawet z myśliwcami (J11). Nie rozstrzygam tutaj czy to dobrze, czy źle, że tak jest, bo można popaść w drugą skrajność i patentować wszystko co się rusza, jak niektóre amerykańskie firmy, po prostu stwierdzam fakt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Kupie to po to by zobaczyc jak chodzi. Tak samo jak kupiłem HHt-50 2 cylindrowego, jak zobaczyłem jak to jest wykonane, to odpaliłem kilka razy, nacieszyłem ucho warkotem i sprzedałem. Jesli tam sa Chińskie łozyska, a raczej NSK nie są, to cała reszta tez pewnei z jakiegos krzemowanego alu z Catoramy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkrawcz1 Opublikowano 5 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Oh, it's happening. The first engine to be released is the largest of the series (over 12kg) and we will work our way down to the smaller 5kg engines later next year. We are delayed on the wiring right now as the engines all have self start systems and making sure the management software is foolproof is important. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voytech Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Ash sie pokarzom ze majom dobrom turbine co dziala, i wspomoganie od fabryki/sprzedawcy to ja bym nie dotykal tego silnika :? .. nie hcial bym buci malpom experymentalnom ;D .. Uzywam baterje i inne chensci do electrychnyh modeli od HK , i za cshensto som problemy co jest trudno zeby oni rozwionzali. nie hcial bym mjec takiego samego z turbinom .... no zobaczymy jak im pujdzie . Nie wjem czy pamjentacie JetJow turbiny ... tanie i objecali ze some wznakomite ... prawje rzadna nie lata .. Ja uzywalem wjele turbin przes lata, i moge powjedziec ze wartosci i jakosci silnika jest proporcjonalna to co sie za to placi ... AMT(nl) i JetCat som drogie ale prawje zawshe dzilajom bes problemuw. JetCentral (artes) som super tesh .. KingTech turbiny some nowe, ale te co widzialem latajonce som bardzo dobre, i nie slyse o problemah. nie zla cena na nih jest za ile shily majom. http://shulmanaviation.com/index.php?cPath=56_73 Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr jet Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Witam Napiszę Swoją opinię opartą na własnych obserwacjach i informacjach wyczytanych na innych forach"jetowców": Silniki turboodrzutowe mogą być Tanie albo Dobre. Z chińskich wyrobów mogę polecić tylko ryż z warzywami ugotowany przez chińczyka,ale nie turbinę. Bardzo tanie turbiny produkcji chińskiej "JetJoe"bardzo często ulegały samo destrukcji często zabierając ze sobą model(bardzo przeciekały). Ale poczekamy zobaczymy. Ja natomiast na pewno decydując się na zakup kolejnej turbiny wybiorę produkt droższy ale SPRAWDZONY!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkrawcz1 Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 February is our target right now. As it's a self start system, we have to put alot of work into making it idiot proof, otherwise we will have many false warranty claims on an otherwise good product. Turbines are expensive, parts are from Germany and Japan; so we have to get it right. Nobody wants this to be released more than I. So believe me when I say I'm doing all I can to get it to you as soon as possible. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Ale poczekamy zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Był wielki zachwyt silnikami benzynowymi i ucichło jak się wydało że SV miały tandetne mocowania które się sypały - ale pochwała niskiej ceny została - tyle większość zapamiętała Desert Aircraft też miało najróżniejsze problemy mechaniczne. .tanie 9 gramowe serwa na których lata 90% ludzi okazały się bardzo zawodne , nie trzymają neutrum albo trzęsą się same z siebie. Ja pamiętam "oryginał" Hiteca który był co najmniej dwa razy droższy ale ani grosz lepszy. jednak ostatecznie nie wychodzi to już tak różowo bo trzeba pamiętać że towar musi jeszcze trafić do europy czyli mamy stosunkowo drogi transport . ... Nie drogi tylko "pomijalny".. Znaczną część kosztów produkcji generuje samo zaprojektowanie jakiegoś urządzenia i procesu produkcyjnego w jakim ma być wytwarzany. Jeśli możemy "pożyczyć" sobie cudze gotowe rozwiązanie praktycznie bez konsekwencji prawnych, to i koszty idą automatycznie w dół. W przypadku rozwiązań opatentowanych nie ma kłopotu z produkcją tylko ze sprzedażą. Pod chwytanie wolnych, dobrych rozwiązań jest normą wszędzie. Argument kompletnie nie trafiony. Chińczycy robili tak już nawet z myśliwcami (J11). J11 to nie kopia tylko produkcja licencyjna. Nie jedyna produkcja zresztą Radzieckich, Rosyjskich konstrukcji w Chinach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Foczka Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 J11 to nie kopia tylko produkcja licencyjna. Ale J-15 już tak link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vowthyn Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Już kombinacje Chińczyków z wersją J11B naruszyły warunki kontraktu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip. Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Bunkier powinien być gratis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi