Skocz do zawartości

Ważne pytanie o silnik E-Max CF 2210/30


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oczywiście że tak w opisie silnika masz podane śmigła od 7 do 10 cali i jaki ciąg uzyskasz na danym śmigle.A ciąg uzyskasz podobny jak na śmigle 7x6 .

Opublikowano

Zamontowałem do silnika piastę gumową i GWS 8x4,3. Początkowo guma spadła przez siłę odśrodkową. Później założyłem dwie gumy, jedną bardzo ciasną, na pełnych obrotach śmigło spadło z piasty. Nasunąłem piastę dalej, tak, że oś silnika przechodziła przez śmigło. Przy ponad 60% mocy zaczynają drgania na boki śmigła i wielkie bicie. Co radzicie zrobić? Poza tym silnik strasznie się grzeje. Był mocno gorący po ok.2min. na 50% lub minucie na 90% mocy. Co zrobić, aby silnik tak się nie grzał? Myślałem nad założeniem piasty samocentrującej i śmigła APC 8x4E lub Tower Pro 8x3.8 SF, ale wtedy silnik będzie się grzał jeszcze bardziej. Jakie założyć śmigło i jaką piastę oraz co zrobić, żeby silnik nie grzał się tak bardzo? Silnik to Emax GF 2210/20 (1534K/V).

Opublikowano

Zamontowałem do silnika piastę gumową i GWS 8x4,3

Dla takiego KV o takiej mocy silnika maksymalnie 7cali śmigło. 8x4,3 to śmigło SF (jak sama nazwa wskazuję do wolnych obrotów - max 1200KV)

Nic dziwnego że silnik się grzeje

Opublikowano

Zamontowałem śmigło GWS 8x4, które idealnie wchodzi na wał. Nie ma bicia, piękny ciąg grzeje się trochę mniej, ale jednak się grzeje. Przy jakiej temperaturze silnika należy zrobić przerwę? A tak poza tym mówią, że do tego silnka 8x4 jest dobre (http://perfecthobby.pl).

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.