Skocz do zawartości

Dwa silniki spalone.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych kolegów. Mam mały problem , mianowicie jakiś czas temu kupiłem model TW-738-2 chyba większości znane Chińskie latadło. Problem polega na tym że w krótkim czasie usmażyłem już drugi silnik . Moje pytanie jaki silnik w miarę tani szczotkowy polecilibyście do tego modelu ? oto dane producenta modelu -

długość: 840 mm,

- rozpiętość skrzydeł: 1480 mm

- waga modelu: około 550g,

- zasięg: około 300 metrów,

- czas lotu około 15 minut,

- silnik klasy 480,

- akumulator 9,6V - 1100mAh Ni-MH (w komplecie),

- czas ładowania akumulatora: 3 - 4 godziny,

- kadłub wykonany z plastiku,

- skrzydła z pianki EPP.

Dodam że oryginalny pakiet zamieniłem na LiPo 11,1 V 2200mAh i regulator na Regulator Jeti JES 020 z BEC . Bardzo dziękuję za wszystkie sugestie.

Opublikowano

Kup firmowy silnik klasy 480 i załóż do niego dedykowane przez producenta śmigło.

I przed lataniem - zmierz pobierany prąd na pełnym gazie.

Przewoltowałeś silnik, ale zostawiłeś stare śmigło. Musiał więc pracować znacznie ciężej.

I to było przyczyną spalenia silnika.

Powinieneś razem z pakietem, dobrać nowe śmigło.

Opublikowano

Witam dzięki za odpowiedź , jest jeden mały problem ten model to elektroszybowiec ze składanym śmigłem a chyba wyboru wielkiego w takich śmigłach nie ma. A inna sprawa to coś mi się wydaje że nie był to silnik 480 tak jak podaje producent tylko słabszy ale nie wiem jak to sprawdzić.

Opublikowano

Klasa 480 nie musi oznaczać, że silnik ma być szczotkowy - są bezszczotkowe 480-tki - a w zasadzie silniki odpowiadające im dokładnie wymiarami (są też 480-tki szczotkowe przystosowane pod 3S LiPo - np. MiG 480 3Li. Ale jeśli zamieniać na coś to na bezszczotkowy (zakładając, że oryginalny silnik jest szczotkowy - konieczna jest też zmiana regulatora).

 

Co do śmigieł składanych - wybór jest równie duży jak w przypadku stałych, a nawet większy ze względu na kilka różnych szerokości mocowań łopat ;]

Opublikowano

Witam , mam jeszcze jedno pytanie , posiadam dwa silniki „IGARASHI N2738-51” niestety te silniki mają zakres od 3 v do 18 V i przy moim śmigle 6x4 i zasilaniu 11,1V daje kiepski ciąg czy gdybym zastosował większe śmigło np. 8x4 ten silnik przy 11,1 V dałby lepsze efekty?

Opublikowano
dlugi1974, według mnie to niema sensu, te silniki przy 12V mają ok 12 tys obrotów trochę za mało, chyba że dałbyś pakiet 4S ale to już pomyłka. Kup silnik e-max 2822 za 30pln i do tego regulator 20A za kolejne 30 i będziesz latał!
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.