Krzysztof-G2 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 magnesy na pewno dobrze bo sprawdzałem:/ jeżeli złe nawiniecie silnika to nie mam pojęcia co robię źle :? mógłby mi ktoś pokazać od samego początku dokładnie co mam zrobić? nie znalazłem w necie żadnego poradnika na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 nie znalazłem w necie żadnego poradnika na ten temat. Eee, no nie przesadzaj. Poszukaj np. tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziobak Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 I tu też http://www.powercroco.de/navigation.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Sz Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Tu też http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=37115 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof-G2 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 dzięki za linki, spróbuje jeszcze raz przewinąć jak się nie uda to się poddaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 ja bym poszukał innego regulatora :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof-G2 Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 ale regulator jest w porządku, bo na innym oryginalnym silniku działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof-G2 Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Nie no Panowie poddaje się nie dam rady tego zrobić, po prostu nie umiem :x a czy to jest jakaś różnica jaką faze pod jaki kabelek od regla podłącze?co robie nie tak że nawet regiel nie piknie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 nie nie ma zadnej. tzn. jest jesli masz juz zamontowane śmigło bo zaleznie od podłaczenia odpowiednio kabli silnik+regiel manipulujesz kierunkiem obrotu smigła. hmmm.. skoro ci nawet regiel nie piknie znaczy ze nie plynie napięcie,to jakim drutem nawijasz?? i jeszcze jedno ! Czy na pewno dobrze emalie zdzierasz?? :?: :?: postaraj sie o jakies zdjecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof-G2 Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 na pewno dobrze, bo widać jak lutuje to cyna ładnie się klei do drutów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 a sprawdzales miernikiem rezystancje poszczególnych faz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof-G2 Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 sprawdzałem i właśnie to mnie zastanawia bo jest jakaś dana wielkość i ona zmniejsza się, az do zera :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 ja bym poszukał innego regulatora :roll:Też tak uważam.Sądząc po zdjęciu, silniczek który zrobiłeś to taki maluszek (ze 20mm średnica statora) - mi też ostatnio 2 takie małe stare samoróbki nie działały z nowym, niebieskim regulatorem z HK (z innymi regulatorami działają). Jeden silniczek zostawiłem w spokoju, a drugi przewinąłem (więcej zwojów, takim samym drutem) i już działa z tym regulatorem - ale na tyle zwolnił, że śmigło z 4" urosło do 7" PS Konkretnie ten regulator: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14870 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 a sprawdzales miernikiem rezystancje poszczególnych fazCuż, omomierz wspaniały posiadać by musiał... :devil: To było i jest wkońcu Tobie nazłość... :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Curz..Błagammm pooooopraw toooooooooooooo!!! mi na_złośc a dzieciaki sie uczą :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof-G2 Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 No dobra ale na razie nie chce kupować nowego regla po to żeby sprawdzić czy ten silniczek działa:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 No dobra ale na razie nie chce kupować nowego regla po to żeby sprawdzić czy ten silniczek działa:/Regulator można pożyczyć; ale najlepiej pokazać ten silnik komuś bardziej doświadczonemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof-G2 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 No to w takim razie, kto podołał by się przewinięcia dwóch takich silniczków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof-G2 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 nikt nie odejmie się temu wyzwaniu? :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys-92 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 mam silnik spalony turnigy c2826-1900 ma 12 zębów ma ktoś może instrukcje jak przewinąć ten silnik jaki drut bedzie dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi