Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam taki plan: posiadam samochód elektryczny (nie nie zabawkę :P ) i chciałbym z niektórych części (zębatki, dyferencjały, wahacze z amortyzatorami olejowymi i układem skrętu - czyli wszystko poza płytą podwozia bo ta jest pod silnik elektryczny i jest zbyt słaba) zbudować samochód nitro. Jaki materiał polecacie na płytę podwozia i jakie sprzęgło do silnika Kyosho GX-12. Czy jest to wogóle opłacalne (nie mam pieniędzy na nowy samochód nitro) i trudne do wykonania?

Opublikowano

Zrobiłem przy drobnej pomocy ze strony kolegów z Radomia z nitro elektryka było bardzo łatwo nie wiem jak będzie w drugą stronę ale zastanów się czy nie lepiej zrobić go na silniku bezszczotkowym ja zrobiłem i nie żałuję :mrgreen:

Opublikowano

Pomijając koszty przeróbki(silnik,zębatki, sprzęgło z koszem,łoże silnika,zbiornik,serwo,hamulec itd można wymieniać)to układ przeniesienia napędu nie wytrzyma obciążeń.

Za zaoszczędzone pieniądze na zakup w/w części kup sobie dodatkowy akumulator i ciesz się nadal jazdą elektrykiem.

Pojemność tego silnika to 2,1.

Silnik Kyosho to ogólnie szajs.Omijaj szerokim łukiem.

Opublikowano

Jeśli to 2 to nie zgodziłbym się :wink:

To drugie niestety.

 

, to zamiast pomóc lepiej skarcić za bycie innym (czyt. kreatywnym :mrgreen:

 

Nikt Cie nie karci,tylko tłumaczy że to nie jest opłacalne,poczytaj w encyklopedii definicję kreatywności bo mylisz pojęcia,a na forum definicji lotniskowca .

Opublikowano

Z kreatywnością to był żart :mrgreen: , bo co to za modele by bez niej powstawały ?!

 

Dobra, uświadomiłeś mi że to nie opłacalne, ale nie takie jest założenie. Ma to poprostu jeździć (driftować) i wytrzymać (dlatego myślę o aluminium).

Opublikowano

Co było konkretnie nie tak z tymi silnikami, i o których silnikach mowa?

Najgorsze to montowane w Fazerach takie kwadratowym radiatorem.totalna porażka,warczały a nie jechały i padały jak muchy.

21 cierpiały na słabe korby (sam urwałem dwie)oraz bardzo łatwo ulegały przegrzaniu,a w związku z tym szybko traciły kompresję.Generalnie nie nadawały się dla" normalnych zjadaczy chleba'' a do sportu już całkowicie.

W silnikach Kyosho są marne łożyska co doprowadza do łapania szczególnie przez przednie łożysko lewego powietrza i problemy z poprawną regulacją.

Opublikowano
f-150, Masz może spis części potrzebnych do wykonania sprzęgła? Prosiłbym o linki ponieważ kompletnie nie znam się na silnikach spalinowych, i czy zębatka odbierająca może być plastkowa? Czy tylko metal?
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.