PlayerWithoutName Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Witam Mam taki plan: posiadam samochód elektryczny (nie nie zabawkę ) i chciałbym z niektórych części (zębatki, dyferencjały, wahacze z amortyzatorami olejowymi i układem skrętu - czyli wszystko poza płytą podwozia bo ta jest pod silnik elektryczny i jest zbyt słaba) zbudować samochód nitro. Jaki materiał polecacie na płytę podwozia i jakie sprzęgło do silnika Kyosho GX-12. Czy jest to wogóle opłacalne (nie mam pieniędzy na nowy samochód nitro) i trudne do wykonania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterb1996 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Zrobiłem przy drobnej pomocy ze strony kolegów z Radomia z nitro elektryka było bardzo łatwo nie wiem jak będzie w drugą stronę ale zastanów się czy nie lepiej zrobić go na silniku bezszczotkowym ja zrobiłem i nie żałuję :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PlayerWithoutName Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 No właśnie chodzi o zapotrzebowanie na prąd którego nie lubię , poza tym licytuje ten silnik w tym celu :mrgreen: , wie ktoś jaka jest pojemnosc tego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz K. Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Płyta z aluminium Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PlayerWithoutName Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Płyta z aluminiumDokładnie o tym samym pomyślałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Pomijając koszty przeróbki(silnik,zębatki, sprzęgło z koszem,łoże silnika,zbiornik,serwo,hamulec itd można wymieniać)to układ przeniesienia napędu nie wytrzyma obciążeń. Za zaoszczędzone pieniądze na zakup w/w części kup sobie dodatkowy akumulator i ciesz się nadal jazdą elektrykiem. Pojemność tego silnika to 2,1. Silnik Kyosho to ogólnie szajs.Omijaj szerokim łukiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PlayerWithoutName Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 A co jeśli mogę mieć ten silnik w cenie 20 zł nowy? Wiem o tych kosztach przeróbki, ale mimo to chce spróbować, auto to ma być do driftu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Za 20 zł to go mieć nie będziesz za 112 tak,,poczytaj dokładnie opis aukcji.Po drugie jest bez gaźnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PlayerWithoutName Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 20zl+30zl przesylka to raczej nie 112 tylko 50 (nie policzylem ceny przesylki). Przepraszam za brak polskich znakow, pisze z psp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Kombinujesz, kombinujesz. Zostaw tak jak jest nie ma sensu. Wojtek jest doświadczony i wie co pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Moja pomyłka 119 http://allegro.pl/nowy-silnik-modelarski-kyosho-gx-12-szarpanka-i1923803915.html#history Amen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Silnik Kyosho to ogólnie szajs.Omijaj szerokim łukiem. Tylko ten silnik czy ogólnie silniki Kyosho? Jeśli to 2 to nie zgodziłbym się :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PlayerWithoutName Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Dobra, widzę ze pomocy nie uzyskam, więc proszę o zamknięcie tematu. Tak to już jest że jak człowiek ma chęci i ambitny pomysł, to zamiast pomóc lepiej skarcić za bycie innym (czyt. kreatywnym :mrgreen: ). Poszukam pomocy na http://www.rcauto.pl/forum/index.php . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Jeśli to 2 to nie zgodziłbym się :wink:To drugie niestety. , to zamiast pomóc lepiej skarcić za bycie innym (czyt. kreatywnym :mrgreen: Nikt Cie nie karci,tylko tłumaczy że to nie jest opłacalne,poczytaj w encyklopedii definicję kreatywności bo mylisz pojęcia,a na forum definicji lotniskowca . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Co było konkretnie nie tak z tymi silnikami, i o których silnikach mowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PlayerWithoutName Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Z kreatywnością to był żart :mrgreen: , bo co to za modele by bez niej powstawały ?! Dobra, uświadomiłeś mi że to nie opłacalne, ale nie takie jest założenie. Ma to poprostu jeździć (driftować) i wytrzymać (dlatego myślę o aluminium). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Co było konkretnie nie tak z tymi silnikami, i o których silnikach mowa?Najgorsze to montowane w Fazerach takie kwadratowym radiatorem.totalna porażka,warczały a nie jechały i padały jak muchy.21 cierpiały na słabe korby (sam urwałem dwie)oraz bardzo łatwo ulegały przegrzaniu,a w związku z tym szybko traciły kompresję.Generalnie nie nadawały się dla" normalnych zjadaczy chleba'' a do sportu już całkowicie. W silnikach Kyosho są marne łożyska co doprowadza do łapania szczególnie przez przednie łożysko lewego powietrza i problemy z poprawną regulacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PlayerWithoutName Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 f-150, Masz może spis części potrzebnych do wykonania sprzęgła? Prosiłbym o linki ponieważ kompletnie nie znam się na silnikach spalinowych, i czy zębatka odbierająca może być plastkowa? Czy tylko metal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PlayerWithoutName Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 @up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi