vowthyn Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Panowie, gwiazdka się zbliża, trzeba uzupełnić warsztat bo jeszcze sporo przydatnych narzędzi w nim brakuje. Prosiłbym o polecenie jakiegoś przyzwoitego aerografu (nie jakiś kosmos, bo żaden ze mnie artysta malarz i nie wykorzystam super sprzętu do sporadycznego pomalowania modelu, ale też nie badziewie przy którym używałbym większej ilości łaciny, niż to absolutnie konieczne). Dodam, że jestem kompletnie zielony w temacie i nie miałem z tym żadnej styczności (nie wiem jaki rodzaj, jaka średnica dyszy itp.). Aerograf ma mi służyć głównie do malowania modeli RC. Na razie interesuje mnie sam pistolet, kompresor będę zapewne majstrował w późniejszym czasie z agregatu lodówki, bo to zdaje się najlepsza opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...