megamarcel Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Witam jestem raczej dość zielony w temacie silników elektrycznych, stąd moje pytanie. Otóż po kilku kretach oś mojego silnika uległa zgięciu i teraz poszukuję nowej. W sklepach internetowych nie mogę znaleźć, polecono mi jedynie kupić ośkę od innego modelu. Nie mam bladego pojęcia czym się sugerować w jej doborze. Dorabianie własnej jest chyba poza moimi możliwościami. Nie mam żadnej tokarki, ani innego mniej lub bardziej specjalistycznego sprzętu, a fleks chyba sie do tego nie nadaje, Info o ośce: średnica: 5mm długość 63,5mm rowek 17mm od końca osi (średnica wału w przewężeniu wynosi 4mm) dwa 4,5 milimetrowe wyżłobienia, jedno 8mm od końca, drugie 54mm od tego samego końca Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megamarcel Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 to może żeby kolegów zachęcić wrzucam zdjęcie osi z wymiarami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...