Skocz do zawartości

Jaki model elektryczny 3D z EPP poniżej 1m rozpiętości ?


chomiq

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pewien dylemat, chciałem kupić sobie jakiś model do ćwiczenia akrobacji 3D (raczej taki na dwór) najlepiej z EPP. Jednopłat (średniopłat). Chciałbym aby wchodziło do niego w miarę standardowe już wyposażenie czyli:

 

odbiornik 4-10g

serwa 3 lub 4 szt. 5-9gram

pakiet 600-1600

silnik jakiś dopasowany do modelu .. może 50-60gram np. axi 2212/20

regulator 10-30A

 

takim mniej więcej wyposażeniem dysponuję.. Model ma mi służyć do treningu akrobacji 3D i musi być zwrotny.

 

Myślałem o modelu U-CAN-DO 3D EP : http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=4282

lub z firmy Free Air model : BLAST, BOOM lub BLADE DANCER

 

http://perfecthobby.pl/index1.php?idtowar=723

http://perfecthobby.pl/index1.php?idtowar=813

http://perfecthobby.pl/index1.php?idtowar=389

 

Co byście polecali.. ma być do 250zł, z EPP, masa do 500 gram. Ja nie mam dużego doświadczenia w tego typu modelach (latam albo mniejszymi depronami albo skrzydłami z EPP i combatami ESA). Proszę o radę i pomoc w wyborze i zdaję się na wasze rady :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

 

Sam jakis czas temu szukalem podobnego modelu dlatego mam nadzieje ze bede mogl pomoc.

Zastanawialem sie nad yakiem i UCD od great planes ale byl u nas taki jeden UCD w lublinie i latal troche "szmatowato" :) - wiec to moge odradzic. - jak latal nozem do kadlub sie zaginal...

 

Ja osobiscie sklanialbym sie ku - super zoom 4d - czytalem w necie duzo na jego temat, silnik jaki tam pchaja to chyba wlasnie axi 2212 z tego co pamietam. Model lata calkiem klawo i mysle ze moze to byc dla Ciebie dobre rozwiazanie - mozna go kupic w roznych polskich sklepach.

Z tego co wiem to ten motorek (axi 2212 - pobiera jakos 15A max wiec 18A regielek Ci wystarczy)

Oto link:

http://mixmodel.esco.pl/product_info.php?products_id=501&osCsid=ba2c6aa32b1e694934191e1d57a2fcc7