Czopek Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Witam wszystkich ponownie. Nie wiedziałem dokładnie czy pisać w dziale z silnikami, czy z regulatorami.... a że według mnie mam problem z regulatorem więc piszę tutaj. Regulator TURNIGY 55A silnik EMAX 2846/13 z przekładnią DUALSKY 3:1 Podczas startu silnik nie zaczyna kręcić się płynnie, tylko szarpie, prawo lewo prawo lewo i wygląda to tak jakby nie miał siły wystartować. Jak już się zacznie obracać to jest zupełnie ok. Na filmie może tego aż tak dokładnie widać, ale z rzeczywistości w skrajnych przypadkach silnik potrafi tak drgać z dobrych 10 sekund zanim się raczy rozkręcić. Nie jest to na pewno wina silnika, to jest drugi założony i objawy są dokładnie takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Zaiste pokombinuj z timingiem... A pakiecik naładowany do fulla? i sprawdź połączenia w regulatorze, może się zimny lucik zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUUP Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Też bym stawiał na TIMING Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekO Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Niestety film mi się nie otwiera Po objawach wygląda to na problem z silnikiem, a dokładniej z problemem na jednej fazie. Albo przetarte/ułamane uzwojenie silnika albo zimny lut na połaczeniu przewód-GOLD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czopek Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Niestety film mi się nie otwieraJuż się otwiera Albo przetarte/ułamane uzwojenie silnika albo zimny lut na połaczeniu przewód-GOLDUzwojenie nie jest przetarte. Nowy silnik a właściwie dwa nowe silniki. Każdy działa tak samo. Brak zimnych lutów na goldach bo i goldy wywaliłem i na sztywno jest teraz zlutowanie. Zaiste pokombinuj z timingiem... A pakiecik naładowany do fulla?Z timingiem kombinowałem. Mam 3 ustawienia AUTO Hi i Lo i na każdym takie same objawy. Pakiet oczywiście naładowany. Dodam jeszcze, że problem nie występuje jak nie ma łopat (mniejsza siła potrzebna na rozkręcenie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 To nie złe timing`i. Prawdopodobnie masz coś z regulatorem lub ten typ tak ma z tymi silnikami (zdarza się taka przypadłość, pod warunkiem, ze silniki i połączenia dobre). Spróbuj z innym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekO Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Ja mimo wszystko stawiałbym na problem z jedną fazą (albo w silniku, albo w regulatorze).... Jak możesz, to sprawdź czy regulator działa prawidłowo z dowolnym innym silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czopek Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Temat do zamknięcia. Problemem okazał się regulator... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi