Skocz do zawartości

Problem ze startem TYRNIGY 55A


Czopek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ponownie.

 

Nie wiedziałem dokładnie czy pisać w dziale z silnikami, czy z regulatorami.... a że według mnie mam problem z regulatorem więc piszę tutaj.

 

Regulator TURNIGY 55A silnik EMAX 2846/13 z przekładnią DUALSKY 3:1

 

Podczas startu silnik nie zaczyna kręcić się płynnie, tylko szarpie, prawo lewo prawo lewo i wygląda to tak jakby nie miał siły wystartować. Jak już się zacznie obracać to jest zupełnie ok.

Na filmie może tego aż tak dokładnie widać, ale z rzeczywistości w skrajnych przypadkach silnik potrafi tak drgać z dobrych 10 sekund zanim się raczy rozkręcić.

Nie jest to na pewno wina silnika, to jest drugi założony i objawy są dokładnie takie same.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety film mi się nie otwiera

Już się otwiera

 

Albo przetarte/ułamane uzwojenie silnika albo zimny lut na połaczeniu przewód-GOLD

Uzwojenie nie jest przetarte. Nowy silnik a właściwie dwa nowe silniki. Każdy działa tak samo. Brak zimnych lutów na goldach bo i goldy wywaliłem i na sztywno jest teraz zlutowanie.

 

Zaiste pokombinuj z timingiem... A pakiecik naładowany do fulla?

Z timingiem kombinowałem. Mam 3 ustawienia AUTO Hi i Lo i na każdym takie same objawy. Pakiet oczywiście naładowany.

 

Dodam jeszcze, że problem nie występuje jak nie ma łopat (mniejsza siła potrzebna na rozkręcenie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.