Alianora Opublikowano 14 Września 2007 Opublikowano 14 Września 2007 Witam! Wlasnie przytargalem takie fajne male ustrojstwo: Moze ktos wie co to jest, czym to sie karmi i jak sie to ustawia? Jest sens z zabawa czyms takim czy odpuscic i postawic na polke zeby ladnie wygladalo?
qba Opublikowano 14 Września 2007 Opublikowano 14 Września 2007 kmd 2,5 cmm silnik samozapłonowy chyba najmocniejszy i najlepszy z 2,5 cmm karmi cie to nafta i eterem w dzisijszych czasach chyba jako ozdoba lub na uwieź
meteor Opublikowano 14 Września 2007 Opublikowano 14 Września 2007 oj daje to po palcach :? jeśli się go poprawnie wyreguluje to chodzi dobrze, ostatnio latałem na takim modelem na uwięzi
Alianora Opublikowano 14 Września 2007 Autor Opublikowano 14 Września 2007 Smutek i rozpacz... A cos bardziej optymistycznego da sie powiedziec? :D
qba Opublikowano 14 Września 2007 Opublikowano 14 Września 2007 optymistycznie to jest warty tyle cox 0,8 cmm wiec albo pólka albo alledrogo imo cox to fajny silniczek na początek, pali od pierwszego puszczenia smigła (rozrusznik spręzynowy) i nadaje sie do holowania szybowców itp ale to już sie robi offtop
Alianora Opublikowano 14 Września 2007 Autor Opublikowano 14 Września 2007 Rozwiales moje wszelkie nadzieje... ale to tylko Motylowy "taki lajf"
kwijatkowski Opublikowano 14 Września 2007 Opublikowano 14 Września 2007 Jakos jeszce niedawno no KMD latali zawodnicy ze wschodu w combacie 1:12. Podobno radzili sobie rewelcyjnie
motyl Opublikowano 14 Września 2007 Opublikowano 14 Września 2007 Zawsze można go przerobić na żarówe mam taki w piwnicy do uwięziówki
Alianora Opublikowano 14 Września 2007 Autor Opublikowano 14 Września 2007 Myslalem o zastosowaniu go do niewielkiego RC... Da sie po przerobieniu?
karlem Opublikowano 15 Września 2007 Opublikowano 15 Września 2007 ...miałem taki w moto-szybowcu ok. 2,5 m rozpiętości. Na śmigle 200x140 darł do góry całkiem nieźle. Paliwooszczędny na oryginalnej recepturze.
adam712 Opublikowano 15 Września 2007 Opublikowano 15 Września 2007 Da sie do niego dorobić redukcje obrotów.Celowo piszę "redukcję obrotów" bo to po prostu klapka przymykająca gardziel gaźnika. Trochę OT muszę dodać że nie wszystkie sklepy chcą obecnie sprowadzać paliwo do samozapłonów.
szymon-k Opublikowano 15 Września 2007 Opublikowano 15 Września 2007 z paliwem nie ma większych problemów paliwo dostępne w sklepie starogardzie gd na traugutta lub gdańsk żwirki i wigry czeskie dobre.
karlem Opublikowano 15 Września 2007 Opublikowano 15 Września 2007 ...redukowanie obrotów mało skuteczne, jak to w samozapłonach :evil: Kombinowałem z przepustnicą w gaźniku z miernym rezultatem i wymieniłem na Enyę http://www.rcpabianice.strefa.pl/m/200509/000_0820.html
gawron89 Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 te silniki uzywałem w modelach F2C :] dosc niedawno :] i wylatałem misztra polski juniorów z regulacją nie ma problemu choć czasem sa kapryśne.
kwijatkowski Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 nic nie trzeba przerabiac-chodzi ok tylko musisz sie pogodzic ze masz max power caly czas
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.