Skocz do zawartości

F-15


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

Przedstawiam opis budowy samolotu depronowego F-15.Opis troszke spózniony(dopiero teraz dostałem aparat)ale wazne ze jest :lol: :wink: no wiec model ma 900mm rozpietosci i 1100mm długosci...do modelu wstawie silnik GWS 400z przekładnia i śmigłrm Gws 9/5...(model jest juz w dosc zaawansowanym stanie :P )

no a teraz troche fot...(przperaszam za jakosc ...zdjecia z komórki ale jak ktos bedzie chciał to dam dokładniejsze i wiecej.....)jak czegos zapomniałem to bede dopisywał :lol:

563802755972d0d5m.jpg

tutaj juz z wstepnie obrobionym dziobem i kbinka

bae8ecce6dacce4fm.jpg

ea4cc2b52555d31fm.jpg

to jest wczesniejsze zdjecie..jeszcze bez kabinki i dziobu ale juz z wregami i statecznikami....

0e7ad5edc8b15ae8m.jpg

a tutaj widok z góry...na cały model...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dcf0ae9291f5a810.html

03763351c8f4ced3m.jpg[/url

c2ba398913a269bd.jpg

tutaj tez dopiero wstepnie obrobiona kabinka jutro biore sie do daleszej roboty szlifirka i papier w ruch!!!!!! :wink: :devil:

Opublikowano

niestety...ciezkie baterie serwa standart i silnik robia swoje :x ale staram sie odchudzac jak sie da...i przed chwila wyszło mi 734...juz lepiej...z tym 900troszke przesadziłem... :oops: :roll:

Opublikowano

Mój pierwszy F-15 też miał serwa typu standart ale silnik to dzwoneczek BM2408 latał zupełnie przyzwoicie. Potem wymieniłem serwa na Tower Pro i było dużo lepiej.... do czasu..

Opublikowano

no cuz staram sie jak moge go odchudzic...nie wiem czy sie nadaje (bo bedzie szybki)na pierwszy model :evil: mam nadzieje ze go nie rozwale przy oblocie....zastanawiam sie czy jechac na lotnicko(muchowiec) na oblot czy u mnie na łace...wolałbym z jakims modelarzem...jest ktos z okolicy katowic cetny w przyszłym tygodniu na pomoc i oblot mojego modelu? :?: ?a i przy okazji wspólne polatnia najlepiej na muchowcu...

Ps.sam model wazy ok 185 gram....

Opublikowano

jako pierwszy odpada. Wogole sie zastanawiam czy to poleci przy takiej masie :shock: Co do pilotarzu-tego typu model najlepiej zachowuje sie przy duzej predkosci. Jesli zwolniesz skutecznosc sterow spada dosyc gwaltownie (szczegolnie lotki). Ciekawie natomiast zachowuje sie przy duzych katach natarcia-moj f18 potrafil zrobic ladne kolko przy kacie okolo 30 :shock: Dosyc trudne wyprowadzenie z korkociagu. Moj nei latal na placach i nie doszedlem z jakiego powodu. :D

Opublikowano

to zrob lewa lotke i lewa polowke wysokosci na jednym serwie. Laczysz je popychaczami i do serwa. Potem na radiu ustawiasz mikser jak dla delty i masz. Po prawej stronie analogicznie. Chyba sie domyslasz jak to dziala??

Opublikowano

W tej F-ce to będzie problem. Statecznik jest poruszany na jednej osi rurka węglowa 6mm. Musiałbyś kombinować z mocowaniem osi każdego statecznika oddzielnie. Niby byłoby lżej ale pracy z tym będzie dużo więcej. Może po prostu stały statecznik poziomy i tylko lotki ruchome??

Opublikowano
roznicowo lub zgodnie. Zalezy czy bys chcial model przechlic czy moze wzniesc sie :wink:

no ale jezeli stery mialyby byc polaczone mechanicznie, to jest tylko jedna opcja do wyboru, w jednej nie bedzie chcial skrecac, w drugiej wznosci sie i opadac-trzeba wybrac :lol:

edit:

chodzilo mi o zespoly, np. prawa lotka, prawy ster wysokosci :oops:

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.