Marcinmb Opublikowano 14 Września 2007 Opublikowano 14 Września 2007 Witam!!! Przedstawiam opis budowy samolotu depronowego F-15.Opis troszke spózniony(dopiero teraz dostałem aparat)ale wazne ze jest :wink: no wiec model ma 900mm rozpietosci i 1100mm długosci...do modelu wstawie silnik GWS 400z przekładnia i śmigłrm Gws 9/5...(model jest juz w dosc zaawansowanym stanie ) no a teraz troche fot...(przperaszam za jakosc ...zdjecia z komórki ale jak ktos bedzie chciał to dam dokładniejsze i wiecej.....)jak czegos zapomniałem to bede dopisywał tutaj juz z wstepnie obrobionym dziobem i kbinka to jest wczesniejsze zdjecie..jeszcze bez kabinki i dziobu ale juz z wregami i statecznikami.... a tutaj widok z góry...na cały model... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dcf0ae9291f5a810.html [/url tutaj tez dopiero wstepnie obrobiona kabinka jutro biore sie do daleszej roboty szlifirka i papier w ruch!!!!!! :wink: :devil:
Osa Opublikowano 14 Września 2007 Opublikowano 14 Września 2007 Ciekaw jestem jak będzie latał na 400-tce. Powodzenia w budowie....
Marcinmb Opublikowano 14 Września 2007 Autor Opublikowano 14 Września 2007 ja tez jestem ciekaw ale mam nadzieje ze nie bedzie to taki cegło lot...cały z wyposazenem podchodzi pod 900gram :roll: :oops:
kwijatkowski Opublikowano 14 Września 2007 Opublikowano 14 Września 2007 uuuuuuuu...... 900?? Ja mialem f18 ale 450 gram jakos i koniecznie bezszczotka. Wtedy to jest latanie-zastanow sie czy nie warto bo latal naprawde swietnie.
Marcinmb Opublikowano 14 Września 2007 Autor Opublikowano 14 Września 2007 niestety...ciezkie baterie serwa standart i silnik robia swoje :x ale staram sie odchudzac jak sie da...i przed chwila wyszło mi 734...juz lepiej...z tym 900troszke przesadziłem... :oops: :roll:
Osa Opublikowano 14 Września 2007 Opublikowano 14 Września 2007 Mój pierwszy F-15 też miał serwa typu standart ale silnik to dzwoneczek BM2408 latał zupełnie przyzwoicie. Potem wymieniłem serwa na Tower Pro i było dużo lepiej.... do czasu..
Marcinmb Opublikowano 14 Września 2007 Autor Opublikowano 14 Września 2007 no cuz staram sie jak moge go odchudzic...nie wiem czy sie nadaje (bo bedzie szybki)na pierwszy model :evil: mam nadzieje ze go nie rozwale przy oblocie....zastanawiam sie czy jechac na lotnicko(muchowiec) na oblot czy u mnie na łace...wolałbym z jakims modelarzem...jest ktos z okolicy katowic cetny w przyszłym tygodniu na pomoc i oblot mojego modelu? :?: ?a i przy okazji wspólne polatnia najlepiej na muchowcu... Ps.sam model wazy ok 185 gram....
kwijatkowski Opublikowano 14 Września 2007 Opublikowano 14 Września 2007 jako pierwszy odpada. Wogole sie zastanawiam czy to poleci przy takiej masie :shock: Co do pilotarzu-tego typu model najlepiej zachowuje sie przy duzej predkosci. Jesli zwolniesz skutecznosc sterow spada dosyc gwaltownie (szczegolnie lotki). Ciekawie natomiast zachowuje sie przy duzych katach natarcia-moj f18 potrafil zrobic ladne kolko przy kacie okolo 30 :shock: Dosyc trudne wyprowadzenie z korkociagu. Moj nei latal na placach i nie doszedlem z jakiego powodu.
Marcinmb Opublikowano 15 Września 2007 Autor Opublikowano 15 Września 2007 trudno troche adrealiny sie przyda :devil: :crazy: :lol2: Ps.jedno moje serwo wazy az 48 gram
Marcinmb Opublikowano 15 Września 2007 Autor Opublikowano 15 Września 2007 zastanawiam sie co zrobic(za darmo)zeby go jeszcze odchudzic??
kwijatkowski Opublikowano 15 Września 2007 Opublikowano 15 Września 2007 ile masz serw w modelu?? sterowanie da sie zrealizowac dwoma. O ile masz odpowiednie radio :wink:
Marcinmb Opublikowano 15 Września 2007 Autor Opublikowano 15 Września 2007 dam 3 serwa..chyba bo 2 na lotki i jedno na wysokosc...(mam aparature sanwa VG6000
kwijatkowski Opublikowano 15 Września 2007 Opublikowano 15 Września 2007 to zrob lewa lotke i lewa polowke wysokosci na jednym serwie. Laczysz je popychaczami i do serwa. Potem na radiu ustawiasz mikser jak dla delty i masz. Po prawej stronie analogicznie. Chyba sie domyslasz jak to dziala??
Marcinmb Opublikowano 15 Września 2007 Autor Opublikowano 15 Września 2007 yyyyyyyy....no nie zabardzo :oops: jakis rys?
Mikeosw Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 Tak powinno to wyglądać z tego co mówią koledzy.
Adam P. Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 A stery i lotki poruszalyby sie tak samo czy roznicowo?
kwijatkowski Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 roznicowo lub zgodnie. Zalezy czy bys chcial model przechlic czy moze wzniesc sie :wink:
Osa Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 W tej F-ce to będzie problem. Statecznik jest poruszany na jednej osi rurka węglowa 6mm. Musiałbyś kombinować z mocowaniem osi każdego statecznika oddzielnie. Niby byłoby lżej ale pracy z tym będzie dużo więcej. Może po prostu stały statecznik poziomy i tylko lotki ruchome??
kwijatkowski Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 nie poleci z samymi lotkami. Wiesz pracy duzo ale tu od poczatku jest mocno kombinowane.
Adam P. Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 roznicowo lub zgodnie. Zalezy czy bys chcial model przechlic czy moze wzniesc sie :wink: no ale jezeli stery mialyby byc polaczone mechanicznie, to jest tylko jedna opcja do wyboru, w jednej nie bedzie chcial skrecac, w drugiej wznosci sie i opadac-trzeba wybrac edit: chodzilo mi o zespoly, np. prawa lotka, prawy ster wysokosci :oops:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.