bandi Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 no no kolego ciekawie się zapowiada ,będę śledził posty systematycznie:D piękna robota:D a skąd wziąłeś te wszystkie dyferencjały???
militariusz Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Cześć. Po obejrzeniu zdjęć mam kilka pytań i przemyśleń: Jak te resory piórowe pracują :?: Z czego wykonałeś tzw. u-bolt'y [ to co mocuje resor do mostu] :?: Według mnie lepiej będą "robiły" w terenie oponki od Tamiya high lift .
f-150 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Kąty wałów masz makabryczne.Nie klinują się?
militariusz Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 no to kiedy próby terenowe :?: proszę o zaproszenie
f-150 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 A nie mówiłem.Poza tym kardany Tamiya są do :ass: właśnie z tego powodu.
militariusz Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Uuu troszkę strasznie wyglądają te otwory :? może to by pomogło http://www.rcwroblik.pl/oslonki+na+polosie,57616608,01,i2.html co prawda na półośki ale na kardany też wejdzie Ps. Mój też rozgrzebany szykują się ostre przeróbki i może relacja na forum
f-150 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 I dobrze że nie kupiłeś resorów Tamiya.W podwoziu Tamiya High lift aby jako tako zachowywało się w terenie trzeba pozostawić tylko najdłuższe pióro,reszta do śmieci.A najlepiej jeździ po przeróbce na Prolink.
bandi Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 no no fajnie wygląda rozumiem że to było gotowe tylko wyciąłeś z jakiegoś modelarza??
bandi Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 no no jestem pełen podziwu dosyć realistycznie to wygląda gratulacje dla kolegii szacun !!!
Rekomendowane odpowiedzi