Skocz do zawartości

.


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 49
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...

Model bardzo ładny, tu nie ma przeproś. Małe ale z mojej strony... :P model zbyt szybko i gwałtownie startuje - porusza się, nie ma płynności ruchów. Silnik ma zbyt wysokie obroty, lub przekładnia nie właściwa.

Mam nadzieje, że nie naraziłem się koledze :) nie otrzymam odpowiedzi, zrób sam a ja będę krytykował :D

 

Czekam na jazdę w terenie, bo kanapa przeszła testy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

HĘ ? że co , że jak ? krzywą gazu ? :)

W tym sprzęcie raczej nie,ale zobacz czy masz programowalny regulator.

Często wyciągasz z pudełka ,jeździsz.Niby wszystko ok działa.ale jest gro regulatorów które tak jak lotnicze mają funkcję programowania zakresu cyngla gazu.Nie zaprogramowana lub źle skonfigurowana powoduje brak płynności i skoki pojazdu podczas ruszania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tutaj przyznam w 1000000% rację, regulujemy i odkładamy a za pół rok chcemy jeździć i od nowa regulacja.

EDIT:

Ja mam takie przypadki, w naszej modelarni, szczególnie z jednym typem regulatora silnika ESC, marki Tamiya, skubany sam się rozregulowuje, szarpie strasznie.

Mimo funkcji programowania zakresu pracy przepustnicy "GAZU", po jakimś czasie bez zasilania, kończy się płynne przyspieszanie i szczególnie jazda do tyłu.

Mam prywatnie starszą wersję tego ESC i takich przypadków nie mam.

 

Krzywa gazu jest to linia, a w zasadzie skośna, przechodząca przez punkty, ilość punktów zależy od aparatury, i dane punkty można modyfikować w skali procentowej. Ta skośna-krzywa, im jest mniej pofalowana, w tym działanie odbiornika na tym kanale jest bardziej płynne, w Twoim przypadku praca silnika. Krzywą można modyfikować w zależności od charakterystyki, upodobań, lub wymogów modelu

o to przykład krzywej.

Dołączona grafika

 

Ale patrząc na typ aparatury, nie damy rady tam nic zmienić, więc nauczmy ESC pracy, zakresu cyngla, jeśli podasz dokładnie model i typ, chyba że to (HSP SP-03018), to do programowania potrzebna będzie Ci (karta-programator) a jak inny ESC to znajdę manuala do programowania, ale zapewne wystarczy nacisnąć "jakiś' przycisk na ESC i jednocześnie podłączyć zasilanie i w 99% ESC jest w trybie programowania.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.