afish Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Witam .. Chcialem zrobic samolot cos na wzór ajoo2 z silnikiem pchajacym i w zwiazku z tym mam pare pytan .. Jaki dac profil?? Jakie smiglo najlepiej?? (naped to najprawdopodobniej 2836-10 bo taki posiadam aktualnie wolny) I moze ogólnie jakies uwagi ?? Skrzydla mam zamair wyciac ze styro a kadłub z depronu 6mm. Ustrzezenie tylne oczywiscie tez depron Za wszelkie rady wielkie dzieki .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Najprosciej i najefektefektrywniej sprawdszi sie profil plasko wypukly czyli np Clark Y - nie za gruby. Innych uwag brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 clark y nie bedzie za gruby ?? ?? i jak z tymi smiglami ?? cos kolo 6x5 albo 7x6 ?? czy wogóle w inna strone szukac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikeosw Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Clarky Y trochę chudszy będzie w sam raz. A co do śmigieł to też zależy od wagi i jakie chcesz mieć osiągi. Nie wiem jakie miał Ajoo2 ale sadze ze 8x4 bądź 7x5 i 7x4.5 spokojnie dadzą rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 troche chudszy?? znaczy sam mam sobie go odchudzic ?? i jaka cieciwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Chudszy, znaczy np. 8% cięciwy, a nie np. 15% cięciwy. Nazwa profilu nie określa jego "grubości". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 17 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 a chcialem zapytac kogos kto popelnil ajoo2 ... Czy w czesci miedzy silnikiem a ustrzezeniem tylnym sa jakies listewki czy tylko depron ewentualnie jakas wrega depronowa?? bo na planach nie ma nic wspomniane o jakis usztywnieniach i wzmocnieniach .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Witam, ja tez zrobiłem coś na wzór Ajoo ten model jest super na zimię i śnieg. Co do profilu to ja miałem Clark Y 8% cięciwa 200 mm póżniej 180 mm fajnie szybował. kilka fotek na drugiej widać "łoże" skrzydła i mocowanie silnika które było przykręcane do modelu a po zdjęciu był dostęp do elektroniki. w tym modelu watro wzmocnić dziób i cału ogon listewkami lekkie uderzenie w matke nature i po ogonie ! tu masz LINK do relacji z budowy. żyzce udanej budowy i lotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 17 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 dzieki za link ... zastanawiam sie nad tym wzmocnieniem bo ogon jest dosyc sztywny bez zadnych wzmocniec ale mozliwe ze dam po jednej listwece 6x4 na kazda strone zastanawiam sie jeszcze jak mi wyjdzie SC .. A tak apropo jaka miales wage modelu gotowego do lotu .. bo ja jak zawsze pewnie bede mnial duza do sam akku wazy 190 g ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Moje wzmocnienie ogona i zarazem całego kadłuba to dwie listewki 5x5 dane wdłuż kadłuba od początku do końca. waga nie pamietam ale ok 500 do 650g miałem tam pakiet nimh 8x1050 innym nie wywarzysz tej besti chyba ze zrobisz dziób o 5-10cm dłuzszy. Ja SC dałem na 1/3 cięciwy plata i było OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.