pietka Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Pierwszym był ASP 10 c, model był za wolny, miał za mało mocy do startu. Potem wsadziłem ASP 15 cm, start i loty poprawne na śmigle 13/8. Obecnie dostanie nowego Suiper Tigre 15 cm. Pozdrawiam Potr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisartur Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Witam Panowie ponownie mam mały problem z moim mustangiem a raczej z jego podwoziem nie wiem czy wszystkie tak mają ale jak stoi na ziemi na kołach to mogę nim bujać na lewo i prawo czy to normalne czy trzeba wymienić podwozie Kolega ma pipera i jak stoi na pasie asfaltowym na kołach to ani drgnie w lewo i w prawo co proponujecie zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisartur Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Witam Czy ktoś z Was wyważał ten model i może mi podpowiedzieć jak to zrobić dokładnie żeby model latał dobrze wiem że w instrukcji pisze 3/4 od natarcia ale skrzydła mustang mają krawędź natarcia skośną wiec od czego mierzyć te 3/4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 wiem że w instrukcji pisze 3/4 od natarcia ale skrzydła mustang mają krawędź natarcia skośną wiec od czego mierzyć te 3/4? Nie 3/4 czegośtam, tylko 4 3/4" czyli jakieś 120mm.Jeżeli podają, że od krawędzi natarcia, to mierzyłbym to od na środku (w miejscu łączenia połówek skrzydła). Ale... W swoim sprawdzałem położenie programem Win_Schwer Wyszło tak: położenie SC ze współczynnikiem stabilności 6% 118mm, a SC ze wsp. stab. 18% 95mm. Tylko to mierzone jest od miejsca przecięcia przedłużenia krawędzi natarcia (bez uwzględniania zwiększonej cięciwy przy kadłubie). Gdy miałem SC 110mm od takiego umownego punktu, Mustang był niestabilny - przesunąłem jeszcze trochę do przodu i latał OK. Czyli... Zaznacz sobie 120mm od początku skrzydła/miejsca łączenia z kadłubem z przodu (położenie wg instrukcji), a sprawdź moją metodą i ciekawe jak leżą te 3 punkty => do oblotu wybrałbym ten najbliżej przodu modelu. Edit: Obrazek z tymi SC (kradziony, przepraszam właściciela). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisartur Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Wielkie dzięki za podpowiedź mam pytanie w końcu u siebie ustawiłeś ile mniej niż 110cm ale patrząc od tej kreski niebieskie z przodu na rysunku czy od tej czerwonej? Bo mnie teraz z pustym bakiem wychodzi jakieś 135mm licząc od tej czerwonej kreski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Wielkie dzięki za podpowiedź mam pytanie w końcu u siebie ustawiłeś ile mniej niż 110cm ale patrząc od tej kreski niebieskie z przodu na rysunku czy od tej czerwonej? Bo mnie teraz z pustym bakiem wychodzi jakieś 135mm licząc od tej czerwonej kreski Dokładnie nie pamiętam, ale mniej niż 110mm od czerwonej - nawet musiałem wyciąć nowe komory na kółka podwozia - tak było podgięte do przodu.Myślę, że może ktoś jeszcze ma ten model i poda konkretnie (ja dawałbym do oblotu 90-100 mm od czerwonej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisartur Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Jaką pojemność ma bak w tym mustangu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi