Skocz do zawartości

Odbiornik Modelcraft 40 MHz i nadajnik E-skay 35 MHz


mnwet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni koledzy.Zwracam się z gorącą prośbą o pomoc.Modelarstwem zajmuję się od niedawna, a na elektronice nie znam się kompletnie. Kupiłem nadajnik i odbiornik Modelcraft 40 MHz z kwarcami.Jednak nadajnik jest 2 kanałowy a odbiornik 3. Aby wykorzystać odbiornik dokupiłem nadajnik E-skay 35 MHZ licząc że po przełożeniu kwarców wszystko zadziała.Niestety -całkowita porażka.Serwa wariują i nie reagują na nadajnik.

 

Pytania:

1.czy kupić odbiornik 35 MHZ obojętnie jakiej firmy

2. czy kupić odbiornik E skay o obojętnej częstotliwości

3. czy kupić nowe kwarce

4. czy też jest jakieś inne rozwiązanie ,które nie przychodzi mi do głowy.

 

Proszę o pomoc i podpowiedz jak rozwiązać mój problem.

 

Z góry dziękuję za życzliwość , pomoc i wyrozumiałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kwarce z 'systemu' 40MHz nie pasują do 35MHz.

 

jeśli masz teraz aparaturę 4 kanałową eskay 35MHz (to może już przy niej pozostań) potrzebujesz teraz odbiornika 35MHz.

 

BTW, 40MHz to w samochodziarstwie głównie wykorzystywane, a 35MHz w powietrzu (chociaż też może gdzie indziedzie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź prawidłowa: 1 + kwarc odbiorczy 35 MHz na tą samą częstotliwość, jaką masz w nadajniku.

 

Przyjęło się, że kwarc do odbiornika powinien być tego samego producenta, co odbiornik, ale najczęściej dobrze współpracują ze sobą dowolne kombinacje.

Jeżeli odbiornik jest podwójnej przemiany, to i kwarc odbiorczy musi być podwójnej przemiany.

Odbiornik musi być PPM, wszelkie odmiany PCM nie będą pracowały z ESky. Na szczęście dla Ciebie PCM są zaporowo drogie, wiec nawet przez pomyłkę takiego nie kupisz ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×