RossiQ Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Witam. Moje początki są straszne i bolesne. Po rozbiciu modelu ośka oczywiście skrzywiona, ale to nie problem. Po ponownym podłączeniu do regulatora dźwięki przy starcie normalne ale jak daje gazu to dziwnie nim szarpie w różnych kierunkach. Nie ma obrotu w jednym kierunku. Czy silnik jest jeszcze do uratowania i co może być nie tak ?? Dzięki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek9932 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Prawdopodobnie nie łapie Ci jednej fazy. Sprawdź połączenia przewodów z silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Piotrze sprawdź następujące sprawy. Rozkręć silnik i sprawdź czy są dobrze umocowane magnesy, bo przy tym upadku , może się jakiś odkleił. Dolegliwością emaxów jest to ,że lubią się uzwojenia rwać, prawdopodobnie jeden z drucików, bądź więcej Ci się oderwał i dlatego tak szarpie Regulator mógl Ci się rozprogramować. (Timming) Zimny lut na którejś fazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RossiQ Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Regulator OK Sprawdzony na innym silniku. Przystępuje do sprawdzania silnika. Silnik naprawiony, urwany przewód przy jednym wtyku zasilającym. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi