Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pomierzyłem jeszcze raz pakiety naładowane do pełna:

 

Tower Pro 11x4,7 1450g 33A 8870 obr./min

Tower Pro 10x5 950g 23A 9780 obr./min.

Master Airscrew 10x6 990g 27A 9420 obr./min.

 

na pewno obarczone pewnym błędem, ale jakieś porównanie jest.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Czas zamknąć temat, trochę to trwało, ale pomysłodawca projektu jak i zarazem właściciel Cessny musiał najpierw napisać i obronić pracę licencjacką.Pierwszy lot odbył się jakiś miesiąc temu niestety nie uwieczniony (akumulatory aparatu też trzeba ładować) Start i lot dość nerwowe, duże powierzchnie sterowe nie ustawione expo jak i też złe wyważenie i wykłon silnika sprawiały oblatywaczowi spore kłopoty. Niniejszym mimo dość niepewnego lądowania udało się model w całości sprowadzić na ziemię. 15g na ogon ustawione expo na lotkach i wysokości oraz wzmocnione laminatem część kadłuba przy podwoziu.

Krótki filmik z drugiego lotu

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=BjskzMDonOE&feature=channel&list=UL

 

Wymaga jeszcze zmiany wykłonu silnika (na silniku ściąga w prawo) i dokładnego wytrymowania. Ogólnie lata pięknie na pełnym gazie, jak i szybując.W pakiety po 12-to minutowym locie weszło po 1400MAh, myślę, że do spokojnego latania starczą na 20 min.

f-150 masz rację na silniku trudno nie przesmarować upatrzonego miejsca lądowania.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.