Fred Opublikowano 26 Lutego 2012 Autor Opublikowano 26 Lutego 2012 Pomierzyłem jeszcze raz pakiety naładowane do pełna: Tower Pro 11x4,7 1450g 33A 8870 obr./min Tower Pro 10x5 950g 23A 9780 obr./min. Master Airscrew 10x6 990g 27A 9420 obr./min. na pewno obarczone pewnym błędem, ale jakieś porównanie jest.
Fred Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 Czas zamknąć temat, trochę to trwało, ale pomysłodawca projektu jak i zarazem właściciel Cessny musiał najpierw napisać i obronić pracę licencjacką.Pierwszy lot odbył się jakiś miesiąc temu niestety nie uwieczniony (akumulatory aparatu też trzeba ładować) Start i lot dość nerwowe, duże powierzchnie sterowe nie ustawione expo jak i też złe wyważenie i wykłon silnika sprawiały oblatywaczowi spore kłopoty. Niniejszym mimo dość niepewnego lądowania udało się model w całości sprowadzić na ziemię. 15g na ogon ustawione expo na lotkach i wysokości oraz wzmocnione laminatem część kadłuba przy podwoziu. Krótki filmik z drugiego lotu http-~~-//www.youtube.com/watch?v=BjskzMDonOE&feature=channel&list=UL Wymaga jeszcze zmiany wykłonu silnika (na silniku ściąga w prawo) i dokładnego wytrymowania. Ogólnie lata pięknie na pełnym gazie, jak i szybując.W pakiety po 12-to minutowym locie weszło po 1400MAh, myślę, że do spokojnego latania starczą na 20 min. f-150 masz rację na silniku trudno nie przesmarować upatrzonego miejsca lądowania.
f-150 Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Chyba muzyczkę musisz skasować ,bo zablokowali film.
Fred Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Opublikowano 31 Lipca 2012 Niestety f-150 masz rację. Flm został usunięty z powodu podkładu muzycznego. Pierwotne założenie było takie, aby oprócz samego silnika w tle było słychać piosenkę Pink Floyd - Learning To Fly, jednakże się nie udało. Oto film bez muzyki. http-~~-//www.youtube.com/watch?v=ntcCrnsIFlE&feature=youtu.be
Rekomendowane odpowiedzi