dolarandnike Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Będę wdzięczny za kilka odpowiedzi. Który z regulatorów jest lepszy?? ten co ma oznaczenie: 1. (Silnik bezszczotkowy (zwoje) : powyżej 12,5 ) http://www.rc4max.com/nosram_evil_brushless_reverse,954,9027.html 2. (Silnik bezszczotkowy (zwoje) : bez ograniczen) http://www.rc4max.com/nosram_shock_40,954,9059.html 3. (Silnik bezszczotkowy (zwoje) : powyżej 5.5) http://www.rc4max.com/%5B90500%5D_nosram_matrix_brushless_+_brushed,954,19400.html Czy to lepiej czy gorzej jeżeli ma ograniczenie zwoji?? czy jesli mam reg nr.1 to nie obsłuży mi silnika o mniejszel liczbie zwoji??? Z GÓRY DZIĘKUJE ZA POMOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppompka Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Mam nadzieję, że wiesz, że są to regulatory samochodowe, a nie lotnicze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarandnike Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Tak wiem wiem, zajmuje się modelarstwem lotniczym, dlatego pytanie na forum modelarskim lotniczym a nie samochodowym, mam nadzieje że ktoś może będzie to wiedział. Projektuje sterownik silnika bldc który napędza klapy w samolocie MP-02 czajka (praca inżynierska) potrzebuje ruch we dwie strony, więc mam do wyboru regulator lotniczy plus układ tranzystorów MOSFET zmieniający dwie fazy silnika z odpowiednim sterowaniem mikrokomputerowym, lub reg samochodowy ktory ma to wszystko już wbudowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekO Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Ten, który obsługuje silniki z mniejszą liczbą zwoi będzie miał większą wydajność prądową i mniejszy opór wewnętrzny... Raczej sugeruj się wydajnością prądowo niż liczbą zwoi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarandnike Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 dziękuje serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Są również regulatory do modeli latających, również dwukierunkowe. Liczba zwojów (podawana w reg. samochodowych) dosć dobrze odzwierciedla wydajność prądową regulatara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarandnike Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Możesz przybliżyć o co konkretnie chodzi??? widziałem regulatory ktore nie miały ograniczeń zwoji, a przepustowość prądowa max maja 200A/faze i regulator który miał ograniczenie powyżej 10 zwoji a przepustowość max wynosila 120A/faze Chyba żę ja coś źle rozumie z wydajnością prądową reg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 2. (Silnik bezszczotkowy (zwoje) : bez ograniczen) http://www.rc4max.com/nosram_shock_40,954,9059.html Ten super lekki regulator może być zarówno stosowany w modelach1/18 bez limitów zwoi w silnikach bezszczotkowych oraz w skali 1/10 do silników klasy 540 powyżej 7.5 zwoi.Czyli ma ograniczenia bardzo konkretne :rotfl: Sądząc z nazwy cała ta zabawa w zwoje kończy się na 40A widziałem regulatory ktore nie miały ograniczeń zwoji, są tańsze od regulatora a przepustowość prądowa max maja 200A/faze i regulator który miał ograniczenie powyżej 10 zwoji a przepustowość max wynosila 120A/fazeWyrzuć to podkreślone, a wszystko będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarandnike Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 poprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi