F16 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Mam okazję kupienia silnika MVVS 4.6 z tylnym tłumikiem. Czy się różni tylny tłumik od bocznego, jakie są jego wady?
GOGO Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Różnica jest taka ,że tłumik jest z tyłu i mogą być kłopoty z montażem w modelu ale gdzieś czytałem że można go obrócić na bok ale wtedy potrzeba kolanko do tłumika. Mam taki sam silnik tylko z bocznym tłumikiem dobre silniki ale trudne w regulacji. http://www.modelarski.com/produkt-T%C5%82umik_cichy_do_silnik%C3%B3w_3,5_-_4,6_ccm_21-28,2006.html
Danielstol Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Witam. W MVVS-ie jest możliwość obrócenia wdechu w bok , ale można to zrobić przed dotarciem silnika :-) Pozdrawiam.
F16 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 Dziękuje za odpowiedzi. A jakie paliwo lać do MVVS bo podobno wystarczy mieszanka tylko z olejem rycynowym.
GOGO Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Ja latałem na 5 do 7,5 % nitro i było ok .
Johny88 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Zawsze lepiej dać te 5 -10 % nitro , nie jest to dużo (napewno nie zaszkodzi) ,a napewno ułatwi regulacje. Pozdrawiam
karlem Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 ...chodzą całkiem dobrze bez nitrometanu, 80/20, bez syntetyka...
psiwak Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 ...chodzą całkiem dobrze bez nitrometanu, 80/20, bez syntetyka...Swieta prawda !!! tym silnikom nie potrzeba do szczescia nitro.
Rekomendowane odpowiedzi