Bambi_461 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Witam,ostatnio w moim hangarze koło Lamy v3 stanął Pioneer 1400 - RTF.Poskładałem co było do złożenia. Po "czarach-marach" podłączyłem wszystko no i jest problem: Po podłączeniu pakietu przy (włączonym nadajniku + gaz na" minimum") -słychać 3-krótkie i 1-długi piknięcia. Zaraz po dodaniu gazu na "throtle" silnik chrobocze przez 3-4 sekundy potem cisza, Czy piasta silnika powinna być sztywno-nie mogę jej przekręcić ? W apkce mam antenę "na wprost",power LED -na zielono.,reversy-normal W odbiorniku świeci się cały czas dioda na czerowno. Wtyki podłączyłem wg oznaczeń numerowych - serwa SW,SK i lotek reagują prawidłowo. Będę wdzięczny za wszelkie rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip. Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Silnik i regiel się logują. To dobrze ( piknięcia ). Może coś blokuje silnik? Czy po założeniu śmigła można nim obracać ( silnikiem i śmigłem )? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Jest problem z 1 fazą, albo masz przebicie to statora w silniku albo 1 kabel odłączony albo złącze gold pomiedzy silnikiem a regulatorem jest wadliwe albo zimny lut . Polutuj na krótko kable silnik-regulator i sprawdź czy działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip. Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 chroboczeCzyli chrobocze, a nie piszczy, jak w przypadku problemów z 1 fazą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambi_461 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Piasty nie mogę obrócić (ze śmigłem czy bez),tak jakby coś ją mocno blokowało.Silnik był już wklejony.Do wtyczek nie mam dostepu,bo są wpuszczone w kadłub ktoś chciał być mocno pomocny :x .Wyszło inaczej,na razie napisałem do sklepu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambi_461 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Udało się :kombinerki w lewo,w prawo i się obróciła .potem szybkie podłączenie i milutki wiaterek z kręcącego się śmigła. Dalej jednak nie zmienia to faktu,że do wiosny i zielonej trawy na lądowisku daleko.... Byłem dzisiaj na naszym jeziorze (12km długości) - pięknie pokryte lodem i kilku-kilkunastocentymetrową (niby kołderka) warstwą śniegu.Jakże piękne by było to lądowisko ,ale Celcjusz był nieubłagany -18 stopni. Dziękuję wszystkim za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Prawdopodobnie skleiłeś też silnik i dlatego taki problem. Uważaj jednak, aby nie uszkodzić uzwojenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambi_461 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Prawdopodobnie skleiłeś też silnik i dlatego taki problem. Uważaj jednak, aby nie uszkodzić uzwojenia Nie ja .Kupiłem RTF-a i silnik już był wklejony.Ważne,że już go uruchomiłem chociaż stresor był.Kombinerkami go rozruszałem,potem szybkie podłączenie i kręci się ) Dziekuję wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Zaiste masz wersję V3... Podklej sobie piastę silnika , dwie ,trzy krople CA na piaste, bo może Ci w locie odfrunąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambi_461 Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Zaiste masz wersję V3... Podklej sobie piastę silnika , dwie ,trzy krople CA na piaste, bo może Ci w locie odfrunąć W mojej np. serwa są umieszczone w ścianach bocznych kadłuba,ciut za kabiną.W którejś z ver. były one umieszczane w osobnych boxach,przy podłodze.Ogólnie miejsca jest na złożony młotek 750g .Gdzie mam kleic pisatę ? - nie chcę"powrotu do przeszłości". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Piastę mocująca śmigło "Tą nakrętkę którą dokręcasz śmigiełko" . A powiedz mi, skrzydła od góry przykręcasz dwoma śrubami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambi_461 Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Skrzydła na zakładkę,żadnych śrub.Już wkleiłem po parze "neodymów" i zmieniłem bagnet na : 6x4 +4x2.Dzięki za "mocowanie"- w niedalekiej przyszłości -patrz wiosna śmigło zmienię na 6x 5,5 E APC + psiasta stała 2,3/M5 ,ale oblot chcę wykonać na stockowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Czyli na zakładkę ,wersja v3... Już teraz jak bym miał kupować Bete, to bym jej po prostu nie kupił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambi_461 Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Może źle opisałem mocowanie skrzydeł.Bo ja mam takie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0ea350842d0b92d0.html a neodymy zamocowałem tak: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe72ac8cbe3ca6a7.html Jak możesz podaj powody/wady/ niekupowania wersji 3.Lepiej wiedzieć zawczasu co się może przydarzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi