Maciek_NT Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Witam mam pytanie,czy po odkręceniu głowicy w celu dokładnego oczyszczenia silnika przed pierwszym odpaleniem i docieraniem,trzeba będzie założyć nową uszczelkę żeby nie stracić ciśnienia.Czy stara uszczelka się jeszcze nada?? Proszę o odpowiedź
spin1 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Ja bym tylko wymontował świecę żarową i tylną pokrywę skrzyni korbowej, następnie włożył tak rozmontowany silnik do pojemnika napełnionego naftą w taki sposób by był cały zanurzony i co jakiś czas wykonał kilka obrotów wałem korbowym pod różnymi kątami (silnik cały czas musi być pod lustrem płynu) by opiłki miały możliwość wydostać się na zewnątrz karteru , później jeszcze można przedmuchać całość sprężonym powietrzem, zmontować i odpalać( opisałem sposób w jaki ja to wykonuję ze swoimi silnikami).
Kwazio Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Ja ASP demontuję jednak całkowicie, żeby wydmuchać smar i opiłki z łożysk. Uszczelkę głowicy możesz śmiało zostawić, ona siada dopiero przy pracy. Raz przepracowaną można zostawić też, przekładając ją na drugą stronę.
Maciek_NT Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 Ja jednak dla pewności też wole dokładnie rozebrać i wyczyścić, dlatego pytam o uszczelkę bo nie chciałbym sobie uszkodzić nowego silniczka. Dzięki za pomoc :wink:
stema Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Uszczelką nie uszkodzisz. Najwyżej będzie nieszczelność. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi