Maciek_NT Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Witam mam pytanie,czy po odkręceniu głowicy w celu dokładnego oczyszczenia silnika przed pierwszym odpaleniem i docieraniem,trzeba będzie założyć nową uszczelkę żeby nie stracić ciśnienia.Czy stara uszczelka się jeszcze nada?? Proszę o odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spin1 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Ja bym tylko wymontował świecę żarową i tylną pokrywę skrzyni korbowej, następnie włożył tak rozmontowany silnik do pojemnika napełnionego naftą w taki sposób by był cały zanurzony i co jakiś czas wykonał kilka obrotów wałem korbowym pod różnymi kątami (silnik cały czas musi być pod lustrem płynu) by opiłki miały możliwość wydostać się na zewnątrz karteru , później jeszcze można przedmuchać całość sprężonym powietrzem, zmontować i odpalać( opisałem sposób w jaki ja to wykonuję ze swoimi silnikami). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Ja ASP demontuję jednak całkowicie, żeby wydmuchać smar i opiłki z łożysk. Uszczelkę głowicy możesz śmiało zostawić, ona siada dopiero przy pracy. Raz przepracowaną można zostawić też, przekładając ją na drugą stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek_NT Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Ja jednak dla pewności też wole dokładnie rozebrać i wyczyścić, dlatego pytam o uszczelkę bo nie chciałbym sobie uszkodzić nowego silniczka. Dzięki za pomoc :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Uszczelką nie uszkodzisz. Najwyżej będzie nieszczelność. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Dokładnie wyczyść otwór w wale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi