Skocz do zawartości

ASP 28II uszczelka głowicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie,czy po odkręceniu głowicy w celu dokładnego oczyszczenia silnika przed pierwszym odpaleniem i docieraniem,trzeba będzie założyć nową uszczelkę żeby nie stracić ciśnienia.Czy stara uszczelka się jeszcze nada??

Proszę o odpowiedź :)

Opublikowano

Ja bym tylko wymontował świecę żarową i tylną pokrywę skrzyni korbowej, następnie włożył tak rozmontowany silnik do pojemnika napełnionego naftą w taki sposób by był cały zanurzony i co jakiś czas wykonał kilka obrotów wałem korbowym pod różnymi kątami (silnik cały czas musi być pod lustrem płynu) by opiłki miały możliwość wydostać się na zewnątrz karteru , później jeszcze można przedmuchać całość sprężonym powietrzem, zmontować i odpalać( opisałem sposób w jaki ja to wykonuję ze swoimi silnikami).

Opublikowano

Ja ASP demontuję jednak całkowicie, żeby wydmuchać smar i opiłki z łożysk.

Uszczelkę głowicy możesz śmiało zostawić, ona siada dopiero przy pracy. Raz przepracowaną można zostawić też, przekładając ją na drugą stronę.

Opublikowano

Ja jednak dla pewności też wole dokładnie rozebrać i wyczyścić, dlatego pytam o uszczelkę bo nie chciałbym sobie uszkodzić nowego silniczka.

Dzięki za pomoc :wink:

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.