Skocz do zawartości

PIONEER 1400


Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że kupuje PIONEERA

Dołączona grafika

chcę zapytać czy taka rurka węglowa będzie dobra, bo jest w tym samym sklepie.

http://abc-rc.pl/p/55/2993/bagnet-skrzydla-do-beta-1400-pioneer-inne-czesci-zamienne-do-modeli-samoloty-i-szybowce.html.

Może inny przekrój, może inny rodzaj rurki? Polecano też np coś takiego:

http://www.modelemax.pl/product_info.php?products_id=339.

 

Druga sprawa to przedłużacze do serw. Domyślam sie że będą potrzebne do serw na skrzydłach. Mam kupić dwa takie:

http://abc-rc.pl/p/12/641/przedluzacz-do-serw-jr-30-cm-3x0-13-uniwersalny--przedluzacze.html?

Czy ma to byś rozgałęziacz

http://abc-rc.pl/p/12/1403/przedluzacz-rozgaleziacz-v-15-cm-3x-0-13-mm--przedluzacze.html.

No i wtyczki będą pasować do mojego osprzętu (pierwszy post, serva corona)

Proszę o pomoc najlepiej kogoś kto posiada taki model (beta, bixler etc.). Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja jestem posiadaczem modelu Beta 1400 i mam u siebie włożony u siebie bagnet skrzydła o srednicy 6mm.A co do przedłużenia serw mam przedłużacz w kształcie litery Y.Czyli lotki mam spięte pod jeden kanał.Jezeli masz Aparature wiecej niż 4kanały kup sobie oddzielne przedłużenie serw.Czyli pojedycze przewody.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi.

 

Mam nowe pytanie. Czym kleiliście swój model. Kupiłem taki klej cyjanoakrylowy.

http://abc-rc.pl/p/141/330/klej-ca-joker-sredni-20-g-cyjanoakrylowy--kleje-ca-cyjanoakrylowe-chemia-modelarska.html

Zastanawiam się czy mogę skleić nim kadłub. Jest go niezbyt wiele a kadłub ma dużą powierzchnię do sklejenia. Jak szybko schnie ten klej? Mam też zwykły klej do styropianu, może nim? Albo butaprenem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dodam od siebie, że najlepiej kupić do tego regiel 30A, śmigło 6x5 (szklane), a na skrzydłach wyrwać te osłonki na pręt, i wkleić to z powrotem UHU Porem. Na dodatek można to wzmocnić prętami węglowymi.

Pisze to, ponieważ mając wyposażenie jakie napisałem powyżej, leciałem z wiatrem i na zakręcie wyrwało mi skrzydła, więc radzę uważać. :wink:

P.S. ja swoją Betę jeszcze pomalowałem sprayami, zrobiłem otwory wentylacyjne, połączyłem skrzydła neodymami i teraz będę pracował nad podwoziem 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idzie do mnie regiel 30A, śmigło 6x5E a osłonki po poprowadzeniu kabla to myślałem że trzeba przykleić a nie można :) Problem mam taki, że silnik trochę skośnie leży ale jakoś próbuje to nastawić, bo po klejeniu to już będzie za późno. A do samego klejenia jeszcze trochę czasu bo musi przyjść osprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konrad brak pytań, takie rady to ... :ass:

 

 

Paweł, nie klej na razie nic. Znajdę chwilkę czasu, przyjdzie Ci wyposażenie, to mogę do Ciebie zawitać i pomóc Ci co nieco ,jeżeli oczywiście tego będziesz chciał :)

 

 

Co do Rurki, mam aktualnie w Bixlerze 8mm/3mm i powiem CI ,robię Bixlerem wszystko, skrzydła nawet nigdy mi się nawet nie rozsunęły ,więc luzik :)

 

 

Ps.

 

Poczytać warto

 

http://pfmrc.eu/viewtopic.php?p=336250#336250

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konrad brak pytań, takie rady to ... :ass:

Przepraszam, ale nie rozumiem

mam dodać zdjęcia, czy o co chodzi?

 

Problem mam taki, że silnik trochę skośnie leży

wg. mnie najlepszym rozwiązaniem będzie rozdzielenia połówek kadłuba ( w okolicach silnika), wyjęcie, naprawienie, oraz sklejenie części z powrotem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

wg. mnie najlepszym rozwiązaniem będzie rozdzielenia połówek kadłuba ( w okolicach silnika), wyjęcie, naprawienie, oraz sklejenie części z powrotem :wink:

Kadłub jeszcze nie jest sklejony, tylko podczas przymiarek zaobserwowałem, że silnik jest krzywo. Trochę już podprostowałem gdzieniegdzie, nagiąłem i wygląda już poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawle, wykłon i sklon silnika w "piance" jest "wytopiony" oryginalnie, nic nie naginaj, nie przekręcaj... ]

 

 

Przepraszam, ale nie rozumiem

mam dodać zdjęcia, czy o co chodzi?

 

o có hodzfi?

 

Ja dodam od siebie, że najlepiej kupić do tego regiel 30A, śmigło 6x5 (szklane), a na skrzydłach wyrwać te osłonki na pręt, i wkleić to z powrotem UHU Porem. Na dodatek można to wzmocnić prętami węglowymi.

Pisze to, ponieważ mając wyposażenie jakie napisałem powyżej, leciałem z wiatrem i na zakręcie wyrwało mi skrzydła, więc radzę uważać. :wink:

P.S. ja swoją Betę jeszcze pomalowałem sprayami, zrobiłem otwory wentylacyjne, połączyłem skrzydła neodymami i teraz będę pracował nad podwoziem

Szklane śmigło?. Jakie osłonki na pręt? W pioonerze nie ma tego, ponieważ jest to wersja Bety v1 , Ty masz zaiste v3 i dlatego masz tą "osłonkę" . Prętami węglowymi wzmocnić? Poooo coooo...? Wyrwało Ci skrzydła tak? Bo własnie v3 Bety jest koszmarnie zrobiona. Dlatego było trzeba czytać temat mój jak i innych ludzi to byś wiedział ,że nie opłaca się teraz kupować wersji nowej Bety, tylko zakupić pioonera, zrobić parę modyfikacji i model może przeżyć bardzo dużo. Ja swoim Bixlerem w miejscu zakręcam i nic się nie dzieje (Rurka węglowa w skrzydłach 8mm/3/4mm) Malować? W sumie można, ale po co.. Neodymy również są nie potrzebne, jeżeli rurka czy pręt mocno siedzi w skrzydle to taki drobiazg jak dodatkowa masa ,jest totalnie nie potrzebna. Podwozie? Na cholerę? Podwozie w ogole nie jest potrzebne, taśma szklana pod dziób i start/ lądowanie na brzuchu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.