viris Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Witam! Na wstępie chcę zaznaczyć, że jestem zielony w temacie elektroniki. Ale po kolei. Kupiłem na allegro silniczek elektryczny: http://allegro.pl/silnik-elektryczny-z-przekladnia-nowy-okazja-i2170018304.html Teraz potrzebuję zasilania. Niestety nie wiem jakie - chodzi mi akumulator żeby można było wielokrotnie ładować (zwykła bateria się szybko wyładuje a jest dosyć droga). Bardzo proszę o pomoc, najlepiej gdyby ktoś podesłał mi link z allegro do odpowiedniego, niezbyt drogiego akumulatora który nadawał by się do tego silniczka. Bardzo proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Byłoby dobrze jakbyś określił czas pracy jaki chcesz osiągnąć.Jeśli nie ograniczają Cię gabaryty to 12v akumulator 1,3-3Ah tzw. żelowy będzie idealny ze względu na cenę (ok. 30-40zł) i łatwość ładowania.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viris Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Czas pracy silnika to około 0,5-1h dziennie, gabaryty faktycznie nie ograniczają ale co rozumiesz poprzez "łatwość ładowania"? Do tego będzie potrzebna jakaś specjalna ładowarka czy jak to by wyglądało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gjery Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 A co Ty chcesz z tym silnikiem zrobić, jeśli do modelu, to masz taki fajny sklep modelarski, chyba w Twojej miejscowości, przedstaw problem, na pewno doradzą jakie zasilanie wybrać.http://abc-rc.pl/_cms/view/-1/kontakt.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...