zielinskijanek Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Witam! ,pozdrawiam i zapraszam, do wspolnych lotow w (naszym) miescie Zgierz! Wszystkie osoby ktore lataly, lataja, a lepiej, moze nawet pochodza ze Zgierza zapraszam do tego tematu. ps. latales w Zgierzu? Napisz choc jedno zdanie
m-m-m Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Cześć, ja jestem co prawda z Łodzi, ale północnej :-), powiedz gdzie i kiedy latasz to chętnie się dołączę, samotne latanie nie jest takie fajne.
mgd4-2 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Cześć, Ja jestem z Ozorkowa, więc do Zgierza nie mam daleko i mogłbym podjechać gdzieś gdzie będziesz latał. Aktualnie mam "na chodzie" Pibrosa i STC. Pozdrawiam, Mariusz
esceta Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Witam Też chętnie podjadę i polatam. Tylko gdzie i kiedy ?
zielinskijanek Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Jestem ostro początkującym ale.chętnie się spotkam i.zasiegne porad Od osób napewno bardziej doświadczonych kiedy? Mam do tego miejsca 5 min Więc mogę się doostosowac Gdzie? Podałem link do map w moim profilu Zapraszam! Ps. Po zimie trawa.jeszcze.dobrze nie.wzrosła Więc są naprawdę dobre warunki
m-m-m Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Ja się piszę na pierwszą połowę weekendu majowego. Mam do latania motoszybowiec klasy EPP oraz do oblatania motoszybowiec Elipsoid Evo - może oblot w Zgierzu :-). Jestem średnio zaawansowany - umiem latać, czasem jakąś termikę złapię, no i ląduję w jednym kawałku co z obserwacji nie wszystkim wychodzi :-).
zielinskijanek Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Ja jeśli chodzi o najbliższy przedział czasowy to mogę napewno do 6 mają, Więc jeśli ktoś chciałby polatac to zapraszam. Znalezliscie ten link do mapy na moim profilu?
zielinskijanek Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zapraszam do latania w tym tyg.