mazur Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Witam. Odesłałem do HK niesprawny odbiornik. Oczywiście wcześniej uzyskałem numer RMA. Jak sprawdzić czy reklamacja została uznana? Wg HK sprawdza się to w zakładce komentarze ale nie mogę jej znaleźć.
Ładziak Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Wejdź w szczegóły zamówienia, z którego pochodzi ten odbiornik. Info powinno byćna dole... chyba, bo ostatni raz reklamowałem coś lata temu i dokładnie nie pamiętam.
rudolfik Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Też odesłałem wczoraj regulator. Faktycznie na liście z zamówieniem, miała pojawić się jakaś informacja - też jej nie mam. Rozumiem, że wydrukowałeś informację z RMA i adresem, gdzie powinien wadliwy towar być odesłany?
mazur Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Rozumiem, że wydrukowałeś informację z RMA i adresem, gdzie powinien wadliwy towar być odesłany? Wydrukowałem i nakleiłem na kopertę bo kto by potrafił przepisać te krzaczki.Być może trzeba było do środka też wrzucić ten sam wydruk. Kiedyś jak reklamowałem to nie odsyłali towaru tylko zwrócili równowartość w punktach.
rudolfik Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Wydrukowałem i nakleiłem na kopertę bo kto by potrafił przepisać te krzaczki. Być może trzeba było do środka też wrzucić ten sam wydruk. Zrobiłem właśnie tak, wraz z dodatkowym opisem usterki. Być może to co ma się pojawić, pojawi się dopiero jak paczka do nich trafi?
rudolfik Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 Dzisiaj uznali mi reklamację, w zeszłym tyg. napisałem na support i otrzymałem standardową odpowiedź, że może to trwać kilka tygodni i że informacja pojawi się na liście z zamówieniem. Dzisiaj się loguje i widzę, że faktycznie tak jest: 1*RB50-ESC received Item inspected:faulty. Credited 10.55 bonus points Kitty.12/5/12 Service Center Message Warranty Valid, Store Credit Given Wysłałem 17 kwietnia zwykłym poleconym, naklejając na kopertę wydrukowane RMA z adresem.
mazur Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Opublikowano 17 Maja 2012 Reklamacje załatwili dopiero jak napisałem do nich napisałem (od razu 3 szt.) wysłane w różnym czasie.
Rekomendowane odpowiedzi