Skocz do zawartości

Gwarancja w HK


mazur

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem, że wydrukowałeś informację z RMA i adresem, gdzie powinien wadliwy towar być odesłany?

 

Wydrukowałem i nakleiłem na kopertę bo kto by potrafił przepisać te krzaczki.

Być może trzeba było do środka też wrzucić ten sam wydruk.

Kiedyś jak reklamowałem to nie odsyłali towaru tylko zwrócili równowartość w punktach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydrukowałem i nakleiłem na kopertę bo kto by potrafił przepisać te krzaczki.

Być może trzeba było do środka też wrzucić ten sam wydruk.

 

Zrobiłem właśnie tak, wraz z dodatkowym opisem usterki.

Być może to co ma się pojawić, pojawi się dopiero jak paczka do nich trafi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dzisiaj uznali mi reklamację, w zeszłym tyg. napisałem na support i otrzymałem standardową odpowiedź, że może to trwać kilka tygodni i że informacja pojawi się na liście z zamówieniem. Dzisiaj się loguje i widzę, że faktycznie tak jest:

 

1*RB50-ESC received

Item inspected:faulty.

Credited 10.55 bonus points

Kitty.12/5/12

Service Center Message

 

Warranty Valid, Store Credit Given

 

Wysłałem 17 kwietnia zwykłym poleconym, naklejając na kopertę wydrukowane RMA z adresem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.