miruuu Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Długo szukałem informacji na temat tego samolotu. Niewiele można znaleźć, dlatego poniżej wklejam nieco informacji. Post w dużym stopniu skopiowany z innego forum, na którym mam zwyczaj pisywać Cessna 182 - 1600mm - ARF - klapy, oświetlenie - TW-747-3K Na początek kilka danych technicznych: - Rozpiętość: 156 cm - Długość: 1130 cm - Sugerowana przez producenta waga do lotu: 1,4kg (podobno w praktyce wychodzi 1,5kg) - Zestaw ARF ma zainstalowane już oświetlenie, ale wygląda to tylko na dodatkowy bajer - do nocnych lotów zdecydowanie za słabe. Osprzęt już przygotowany. Silnik: C3542/06 KV1000 - 555W- SilverBlue - 555 W - waga 140 gram - obciążenie max 45A - 1000 kv Dobrałem taki, co waży podobnie jak ten z RTF, żeby utrzymać środek ciężkości w miejscu pakietu. Wydaje mi się jednak, że ten będzie miał większy zapas mocy. Regulator będzie jakiś noname, czy HK - nie pamiętam Serwa 3x TowerPro SG-91R 1/2 Metal - Black 11g - 2kg/cm Na lotki i ster wysokości 3x TowerPro SG-90 - 9g - 1,8kg/cm Na klapy i ster kierunku Odbiornik: Turnigy 9X 2.4GHz 8Ch Receiver Pakiety Producent sugeruje 1800mAh 3s. Mnie to zupełnie nie przekonuje, bo przy silniku40A starczy na jakieś 3-4 minuty ostrzejszego lotu. Zobaczę jak lata na 1800 i znacznie większych. Jak nie będzie dziwnych przeciążeń, 1800 se daruje... ZAWARTOŚĆ ZESTAWU ARF POCZTĄTEK RELACJI Z BUDOWY PODWOZIE Wszystko idealnie pasuje. Ino śrubki wkręcić. SILNIK Łoże ma już skłon i wykłon - nie trzeba nic podkładać. Rozstawy śrubek po obu stronach inne - nie da się zamocować na odwrót OGON Też banalna sprawa. Części dobrze dopasowane. Trzebaby się wysilić, żeby krzywo wkleić. Popychacze były już gotowe. Pozostało jedynie wklejenie i dokręcenie uchwytów, na które tez już gotowe dziurki czekały... CIĄG DALSZY NASTĄPI. WSZELKIE SUGESTIE MILE WIDZIANE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Słabo szukałeś http://pfmrc.eu/index.php?/topic/21067-cessna-182-skylane/page__fromsearch__1 http://pfmrc.eu/index.php?/topic/23600-cessna-182-tw-747-3k/ 140 gram waży oryginalny silnik wraz z łożem.Przygotuj sobie ciężarki o wadze co najmniej 20-25gram na ogon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi