bzik4 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Film ze startu i lądowania mojej maszyny wyposażonej w silnik wyciągnięty z dmuchawy do liści. 1
pawel4090 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Fajna maszyna, możesz coś więcej napisać o konstrukcji, jak poradziłeś sobie z zakłóceniami od świecy ?
bzik4 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2012 Budowę opierałem się na przeskalowanych planach Telemastera. Przód kadłuba zrobiony ze sklejki 4mm wręga silnika sklejka 8mm tył kadłuba kratownica sosnowo balsowa - całośc pokryta fornirem topolowym, stateczniki to styrodur oklejony papierem, wzmocniony sosną i balsą, stery - kanapka balsa styrodur balsa. Płat - styrodur oklejony papierem i w newralgicznych miejscach zalaminowany, dzielony, dźwigar z sosny i aluminiowy bagnet. Całość pokryta folią z HK. Serwa - 5x standard Sanwa. Zasilanie 4.8V pakiet Ni-MH 3000mAh. Odbiornik 2,4Ghz Corona. Zakłócenia od zapłonu nie wiem co to takiego Zapłon oczywiście oryginalny - magneto. Silnik 1
pawel4090 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Dziękuję za garść informacji, przy podobnym silniku miałem zakłócenia na odbiorniku 35MHz, cóż były to lata temu i dlatego projekt został zarzucony. Przybliżona waga startowa, jestem ciekawy ?
bzik4 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2012 Dużo, prawie 5 kg . Wczoraj kupiłem zbiornik 650ml - powinno wystarczyć paliwa na całe popołudniowe latanie
Capriman Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 No to jest samolot:) Bardzo mi się podoba twoja konstrukcja głownie ze względu na taniość materiałów. Ehh że też wcześniej tego nie widziałem:(
bzik4 Opublikowano 29 Października 2012 Autor Opublikowano 29 Października 2012 Dwa tygodnie temu zatankowałem maszynę do pełna i pojechałem na łąki polatać - prawie godzinę ciągłego pierdzenia, startów lądowań kołowania. Taniość materiałów i taniość eksploatacyjna:D 1
Rekomendowane odpowiedzi