Skocz do zawartości

Mustangi ze stajni Hangar 9


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Chciałbym się zapytać pilotów którzy mieli przyjemność latania którymś z mustangów z firmy H9 o wrażenia.

 

Zastanawiam się nad zakupem któregoś z mustangów .40, 60 blue nose i starsza żółta bardziej popularna w PL 60 bez klap.

 

W grę wchodzi też Piper Pawnee ew. Hellcat i Corsair.

 

 

Słyszałem opinie że blue nose jest bardzo trudny w pilotażu, jest ciężki i nie jest to dobry model na kogoś kto nie jest bardzo doświadczony.

 

Czy ktoś posiada Blue Nose ? ewentualnie któregoś z samolotów jakie wymieniłem i mógłby napisać kilka zdań na ich temat ?

 

W grę wchodzą silniki spalinowe Saito 4t bądź DLE 20cm gas.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Co prawda nie posiadam żadnego z wymienionych tu modeli, ale skoro można wnioskować że doświadczenie, które posiadasz nie wystarczy do pilotażu modelu myśliwca (bo faktycznie nie należą do prostych), to może weź też pod uwagę jeszcze inny model z tej stajni, który posiadam i uważam, że lata rewelacyjnie i nie wymaga az tak dużego doświadczenia. Chodzi tu o model Cessny 182 (2,5 m rezp.) Jest on nieco większy od proponowanych przez Ciebie, ale jeśli zakładasz wyposażenie w silnik 20 ccm, to już niewiele brakuje na 26, albo 30 co już wystarcza do napędu tej Cessny. To takie moje 3 grosze :D

Pozdrawiam

Opublikowano

Chciałem tą Cessnę albo z firmy Top Flite 182 skyline .60 - obydwie są bardzo fajne i pod silnik Zenoach g26 który planuję zakupić - jednak jest pewien problem. Cessna z Hangar 9 została wycofana z produkcji i nie można jej kupić a z Top Flite cessna Skyline w Polsce też nie bardzo jest do "dostania"

 

Chcę teraz jakiś fajny model pod benzynkę - a nie koniecznie kręcą mnie akrobaty. Jest ciekawa propozycja od firmy Airline - Piper Pawne pod benzyne do 30cm tylko że jest troche brzydszy kolorystycznie niż ten z Hangar 9 i informacji, zdjęć, filmów z lotów o nim zero.

 

Zastanawiałem się też nad dużym Piperem z H9 z tym że to chyba nie ma sensu jak mam mniejszego a pod silnik 2T Piper zupełnie nie pasuje. W grę wchodzi jeszcze Taylorcraft H9.

 

Ps. Czy ktoś wie czy jeszcze można dostać te cessny ?

Opublikowano

Dzięki za informacje. Ja jednak jestem zarażony marką Hangar 9 jak narazie :) co do cessny CM PRO to słyszałem opinie że jest bardzo słabo wykonana... a te dwa linki to właśnie cessny z CM PRO. Jest to napewno jakaś alternatywa.

 

Na stronie Top Flite w specyfikacji zalecają silnik zenoah G26 więć myślę że się zmieści...

 

Fajnym silnikiem i bardzo mocnym jest Os Max GT33 i gabarytowo chyba nie jest większy od zenoaha.

Opublikowano

Oglądam filmy i nie mogę się zdecydować :) im dłużej tym gorzej... Znalazłem fajnego Texana Seagull .91 albo 120 i corsarza z Hangar 9 - .50 i .60

 

Na dzień dzisiejszy najlepszym wyborem jest jak dla mnie Mustang Blue nose jednak mogę go nie ogarnąć przez to odwzorowanie makiety...

 

Czy korsarz jest podobnie trudny w prowadzeniu jak mustang ?? Chcialbym juz kupic wiekszy model żeby nie pchać się w nitro tylko wsadzić benzynkę.

Opublikowano

Widać na filmie, że faktycznie wymaga dobrego pilota ;) , bo chwila nieuwagi i "korek" gwarantowany, jak na końcówce filmu, a nie wyglądało to na zamierzony manewr.

Opublikowano

Może nie dobrego ale umiejącego przewidywać.Za wolno i za ciasno.Latanie 6 kilogramową półmakietą to nie jest zabawa depronowym akrobatem.Częściowo składałem ten model i regulowałem do lotu.Trochę żal było to oglądać.

Opublikowano

uuu faktycznie bolało... szkoda że film przerwany.

 

Czy to jest Hangar 9 Blue Nose ?? Szło nawet dobrze jak na początek.

 

Ja chyba zdecyduje się na .40 z Hangar 9 - podobno lata bardzo przyjemnie i w miare dobry na pierwsze kroki z mustangiem. Ma nawet specjalne nakładki na skrzydła które poprawiają nośność.

Opublikowano

Witam,ja posiadam mustanga hangar 9 o którym prawdopodobnie myślisz,jest to wersja PTS o rozpiętości ok 1.4 m i wadze do lotu ok 2.5kg, ja kupiłem pusty model i wyposażyłem go w części które miałem w domu,jedyna przeróbka jakiej dokonałem to zmiana mocowania silnika tłumikiem do dołu bo oryginalnie ma paskudnie wystający silnik wraz z tłumikiem szpecąc cały model,latam na silniku asp 7.5cm i mocy jest w sam raz,model jest wyposażony w 3 'treningowe' dodatki:nakładki na skrzydła,można to nazwać hamulcami aerodynamicznymi przy kołach i opcjonalne klapy,które akurat ja zrobiłem jako w pełni funkcjonalne,w zestawie jest też 3 łopatowe śmigło wraz z ładnym kołpaczkiem,ale ja jakoś nie mogłem na tym śmigle szybko polatać,więc wymieniłem je na 2 łopatowe.Model lata pięknie i przewidywalnie,dość szybko się podrywa i nie trzeba lądować z dużą prędkością a po zdjęciu nakładek treningowych można pobawić się 'makietowo' Jeśli obawiasz się o rozbicie modelu to polecam Ci taką wersje:PTS

Pozdrawiam :)

Opublikowano

Może nie dobrego ale umiejącego przewidywać.Za wolno i za ciasno.Latanie 6 kilogramową półmakietą to nie jest zabawa depronowym akrobatem.Częściowo składałem ten model i regulowałem do lotu.Trochę żal było to oglądać.

 

Dokładnie, mustanga zabija ciasne latanie a tym bardziej taka niska predkosc.

Opublikowano

Zdecydowalem dzis ze jutro zamowie .40 jednak caly czas kusi mnie 60tka bo nie duza roznica w cenie a model wiekszy... Nie chcialbym aby sie skonczylo jak na filmie. 40 lata fajnie, ja tez kupilbym arf i planowalem silnik os 55ax i serwa spektrum ds821. Ps. Jak to jest u niego z podwozien? Fabrycznie nie ma chowanego i trzeba kupic np drogie robart? Czy montujac serwa mozemy zlozyc fabryczne? Bluenose ma chyba w standardzie chowane podwozie.

 

Ps.2 Jak Ci sie lata .40, nie jest za maly?

Opublikowano

czterdziestka ma stałe bez możliwości chowania,60 chowane na jednym serwie,blue aluminiowe przystosowane tylko do serw podwoziowych.

Opublikowano

No i zamówiłem.... Bardzo długo zastanawiałem się jednak wybór padł na Mustanga .40 z Hangar 9, serwa spektrum DS821 i silnik OS55ax.

 

Mam nadzieje że będzie latał fajnie i że go nie rozbije... Patrząc na youtube ile ludzi nim lata i chwali to coś musi w nim być.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.