DarekH Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Witam Chciałbym się zapytać pilotów którzy mieli przyjemność latania którymś z mustangów z firmy H9 o wrażenia. Zastanawiam się nad zakupem któregoś z mustangów .40, 60 blue nose i starsza żółta bardziej popularna w PL 60 bez klap. W grę wchodzi też Piper Pawnee ew. Hellcat i Corsair. Słyszałem opinie że blue nose jest bardzo trudny w pilotażu, jest ciężki i nie jest to dobry model na kogoś kto nie jest bardzo doświadczony. Czy ktoś posiada Blue Nose ? ewentualnie któregoś z samolotów jakie wymieniłem i mógłby napisać kilka zdań na ich temat ? W grę wchodzą silniki spalinowe Saito 4t bądź DLE 20cm gas. Pozdrawiam
widar123 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Co prawda nie posiadam żadnego z wymienionych tu modeli, ale skoro można wnioskować że doświadczenie, które posiadasz nie wystarczy do pilotażu modelu myśliwca (bo faktycznie nie należą do prostych), to może weź też pod uwagę jeszcze inny model z tej stajni, który posiadam i uważam, że lata rewelacyjnie i nie wymaga az tak dużego doświadczenia. Chodzi tu o model Cessny 182 (2,5 m rezp.) Jest on nieco większy od proponowanych przez Ciebie, ale jeśli zakładasz wyposażenie w silnik 20 ccm, to już niewiele brakuje na 26, albo 30 co już wystarcza do napędu tej Cessny. To takie moje 3 grosze Pozdrawiam
DarekH Opublikowano 14 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2012 Chciałem tą Cessnę albo z firmy Top Flite 182 skyline .60 - obydwie są bardzo fajne i pod silnik Zenoach g26 który planuję zakupić - jednak jest pewien problem. Cessna z Hangar 9 została wycofana z produkcji i nie można jej kupić a z Top Flite cessna Skyline w Polsce też nie bardzo jest do "dostania" Chcę teraz jakiś fajny model pod benzynkę - a nie koniecznie kręcą mnie akrobaty. Jest ciekawa propozycja od firmy Airline - Piper Pawne pod benzyne do 30cm tylko że jest troche brzydszy kolorystycznie niż ten z Hangar 9 i informacji, zdjęć, filmów z lotów o nim zero. Zastanawiałem się też nad dużym Piperem z H9 z tym że to chyba nie ma sensu jak mam mniejszego a pod silnik 2T Piper zupełnie nie pasuje. W grę wchodzi jeszcze Taylorcraft H9. Ps. Czy ktoś wie czy jeszcze można dostać te cessny ?
DarekH Opublikowano 14 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2012 Mam info że http://www.top-flite.com/airplanes/topa0906.html ta cessna jest to nowy model i w PL będzie dostępna na przełomie lipca-sierpnia... Jest nieco mniejsza niż H9 ale H9 już nie ma
f-150 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 To nie jest nowy model.No może małe zmiany są. http://www.modele.sk...l?producer=3119 Dawniej sprzedawana jako tartak,od około 2 lat także jako ARF w tym malowaniu.Wątpię abyś zmieścił 26cm pod maskę Cessny .60 pomijając wagę zespołu napędowego..Jest jeszcze Cessna 140 z CmPro.
Viader Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Chodzi o to? http://www.modelemax...roducts_id=1158 http://www.modelemax...roducts_id=1321
Johny88 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Jeżeli chodzi o mustanga to polecam od top flite , jest w miare łatwy lataniu.
DarekH Opublikowano 14 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2012 Dzięki za informacje. Ja jednak jestem zarażony marką Hangar 9 jak narazie co do cessny CM PRO to słyszałem opinie że jest bardzo słabo wykonana... a te dwa linki to właśnie cessny z CM PRO. Jest to napewno jakaś alternatywa. Na stronie Top Flite w specyfikacji zalecają silnik zenoah G26 więć myślę że się zmieści... Fajnym silnikiem i bardzo mocnym jest Os Max GT33 i gabarytowo chyba nie jest większy od zenoaha.
DarekH Opublikowano 17 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2012 Oglądam filmy i nie mogę się zdecydować im dłużej tym gorzej... Znalazłem fajnego Texana Seagull .91 albo 120 i corsarza z Hangar 9 - .50 i .60 Na dzień dzisiejszy najlepszym wyborem jest jak dla mnie Mustang Blue nose jednak mogę go nie ogarnąć przez to odwzorowanie makiety... Czy korsarz jest podobnie trudny w prowadzeniu jak mustang ?? Chcialbym juz kupic wiekszy model żeby nie pchać się w nitro tylko wsadzić benzynkę.
f-150 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Mustang lata bardzo dobrze,ale jest jeden warunek.Potrzebuje dobrego pilota.
widar123 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Widać na filmie, że faktycznie wymaga dobrego pilota , bo chwila nieuwagi i "korek" gwarantowany, jak na końcówce filmu, a nie wyglądało to na zamierzony manewr.
f-150 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Może nie dobrego ale umiejącego przewidywać.Za wolno i za ciasno.Latanie 6 kilogramową półmakietą to nie jest zabawa depronowym akrobatem.Częściowo składałem ten model i regulowałem do lotu.Trochę żal było to oglądać.
DarekH Opublikowano 18 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2012 uuu faktycznie bolało... szkoda że film przerwany. Czy to jest Hangar 9 Blue Nose ?? Szło nawet dobrze jak na początek. Ja chyba zdecyduje się na .40 z Hangar 9 - podobno lata bardzo przyjemnie i w miare dobry na pierwsze kroki z mustangiem. Ma nawet specjalne nakładki na skrzydła które poprawiają nośność.
lukas325 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Witam,ja posiadam mustanga hangar 9 o którym prawdopodobnie myślisz,jest to wersja PTS o rozpiętości ok 1.4 m i wadze do lotu ok 2.5kg, ja kupiłem pusty model i wyposażyłem go w części które miałem w domu,jedyna przeróbka jakiej dokonałem to zmiana mocowania silnika tłumikiem do dołu bo oryginalnie ma paskudnie wystający silnik wraz z tłumikiem szpecąc cały model,latam na silniku asp 7.5cm i mocy jest w sam raz,model jest wyposażony w 3 'treningowe' dodatki:nakładki na skrzydła,można to nazwać hamulcami aerodynamicznymi przy kołach i opcjonalne klapy,które akurat ja zrobiłem jako w pełni funkcjonalne,w zestawie jest też 3 łopatowe śmigło wraz z ładnym kołpaczkiem,ale ja jakoś nie mogłem na tym śmigle szybko polatać,więc wymieniłem je na 2 łopatowe.Model lata pięknie i przewidywalnie,dość szybko się podrywa i nie trzeba lądować z dużą prędkością a po zdjęciu nakładek treningowych można pobawić się 'makietowo' Jeśli obawiasz się o rozbicie modelu to polecam Ci taką wersje:PTS Pozdrawiam
f-150 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Tak to był Blue nose.Jest w trakcie odbudowy. Jak by ktoś chciał to mam .60 nową na zbyciu.Jeszcze w pudle.
Johny88 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Może nie dobrego ale umiejącego przewidywać.Za wolno i za ciasno.Latanie 6 kilogramową półmakietą to nie jest zabawa depronowym akrobatem.Częściowo składałem ten model i regulowałem do lotu.Trochę żal było to oglądać. Dokładnie, mustanga zabija ciasne latanie a tym bardziej taka niska predkosc.
DarekH Opublikowano 18 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zdecydowalem dzis ze jutro zamowie .40 jednak caly czas kusi mnie 60tka bo nie duza roznica w cenie a model wiekszy... Nie chcialbym aby sie skonczylo jak na filmie. 40 lata fajnie, ja tez kupilbym arf i planowalem silnik os 55ax i serwa spektrum ds821. Ps. Jak to jest u niego z podwozien? Fabrycznie nie ma chowanego i trzeba kupic np drogie robart? Czy montujac serwa mozemy zlozyc fabryczne? Bluenose ma chyba w standardzie chowane podwozie. Ps.2 Jak Ci sie lata .40, nie jest za maly?
f-150 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 czterdziestka ma stałe bez możliwości chowania,60 chowane na jednym serwie,blue aluminiowe przystosowane tylko do serw podwoziowych.
DarekH Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2012 No i zamówiłem.... Bardzo długo zastanawiałem się jednak wybór padł na Mustanga .40 z Hangar 9, serwa spektrum DS821 i silnik OS55ax. Mam nadzieje że będzie latał fajnie i że go nie rozbije... Patrząc na youtube ile ludzi nim lata i chwali to coś musi w nim być.
Rekomendowane odpowiedzi