attyla Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Kupiłem w tym roku 4 pakiety w UH 2 z serii 7DGR i 2 z serii 7EGR niestety wszystkie po kilku lotach delikatnie spuchły , na forum UH znalazłem informacje iż serie od 7AGR do 7EGR sa wadliwe i wystarczy przesłać zdjęcie spóchniętych lipoli aby otrzymać nowe , jak na razie wysłałem maila ze zdjęciem i czekam na reakcję . Czy ktoś już korzystał z tej formy reklamacji tych pakietów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 wystarczy przesłać zdjęcie spóchniętych lipoli aby otrzymać nowe To raczej podpucha,tez czytalem o tym.Jesli mieszkasz w USA sprawa jest prosta,ale w UE,nie wiadomo.Gdyby jednak tak bylo,ze wysla nowy pakiet na podst.zdjecia to super. Tak dla porzadku,pogladowo.Czy mozesz wrzucic tutaj taka fotke? Interesujace jest jak to ocenic na zdjeciu.Te wypuklosc :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
attyla Opublikowano 18 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 No coz,zycze Ci by sie udalo. Tak nawiasem mowiac,moje D9 ,tylko takie mam ,tez spuchly,niektore po pierwszym uzyciu. Ale w lodowce dochodza do siebie,wchodzi tyle samo co na poczatku.Ale laduje je b.malym pradem i tym prosciutkim balanserkiem HTX. Jak Ci sie uda,to chyba tez im wysle fotke-kilka :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredzio Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Jestem użytkownikiem 4 pakietów serii dgr i nie mam mam z nimi żadnych kłopotów. Latają w e325 i po ok 30 cyklach nic się z nimi nie dzieje. Ładuję prądem zawsze 0,5C i nie rozładowuję pakietu poniżej 3,2V/cela. Może w tym jest klucz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Wszystko sie zgadza,jesli pracuja ponizej specyfikacji.Jezeli obciazymy je dopuszczalnym max .pradem,zaczynaja tyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredzio Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 A tutaj mała ciekawostka . Czytałem już kilkakrotnie o "docieraniu" LiPo przed właściwą eksploatacją, więc może czas zacząć się stosować do tych zasad... EDIT: Niestety muszę przyznać rację - moje wszystkie 4 spuchły po nieco intensywniejszej eksploatacji niż dotychczas. Ktoś próbował tą reklamację UH? Ja muszę tylko pożyczyć cyfrówkę celem wykonania zdjęć i będę skubaństwo reklamował. EDIT2: Obsługa UH jest jednak przychylna reklamacji wadliwych pakietów. Zrobiłem 3 zdjęcia - jedno pokazujące wszystkie 4 pakiety z dobrze widoczną serią i dwa pokazujące obie strony pakietów przyciśnięte metalową linijką (celem wykazania opuchlizny). Naskrobałem maila z opisaniem warunków użytkowania pakietów i załączyłem fotki. W przeciągu 24h dostałem maila z informacją, iż zostaną one wymienione i faktycznie do jednego z wiszących zamówień w UH (wisi bo towar jest backordered) dodali 4 nowe pakiety. obyło się bez wysyłania pakietów do Chin. Teraz mogę pobawić się w zabiegi voodoo Petera na tych napuchniętych. Generalnie jestem zadowolony z takiego załatwienia sprawy, a wszystkim zastanawiającym się "czy warto?" radzę spróbować i to możliwie szybko, bo D9 G2 2200 mają się jutro u nich pojawić. W razie wątpliwości służę radą i pomocą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Pamiętam, że Reptyl reklamował pakiety w UH. Właśnie wysyłając zdjęcia spuchniętych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reptyl Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Reklamowałem 3s1700. Na zdjęciu musi być widać spuchnięcie i numer serii pakietu. Ten tryb reklamowania jest zarezerwowany wyłącznie dla pakietów Hextronics z określonej serii produkcyjnej (opisane na forum UH). UH prosili aby się nie rozpisywać. Ja napisałem "Lipo puffed" i załaczyłem dane zamówienia. Trochę czekania, bo towaru nie było na stanie. UH mogę polecić z czystym sumieniem. Czasem nawet dorzucają jakieś fajne gratisy do paczki. Uwaga: z doświadczenia wiem, że w okresie przedświątecznym bardzo wydłuża się wysyłka (raczej z powodu przeciążenia Poczty i Urzędu Celnego). Pozdrawiam, Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GAN Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Ja też mogę powiedzieć, że miałem przyjemność reklamować pakiet w UH - wysłałem zdjęcia, podałem nr zamówienia - zaznaczyłem, że wolę "discount code" na następne zamówienie i następnego dnia dostałem maila z kodem na zwrot wartości pakietu. GAN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.