Skocz do zawartości

Pakiety Hextronik D9 2200 z unitedhobbies -wadliwa seria


attyla

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem w tym roku 4 pakiety w UH 2 z serii 7DGR i 2 z serii 7EGR niestety wszystkie po kilku lotach delikatnie spuchły , na forum UH znalazłem informacje iż serie od 7AGR do 7EGR sa wadliwe i wystarczy przesłać zdjęcie spóchniętych lipoli aby otrzymać nowe , jak na razie wysłałem maila ze zdjęciem i czekam na reakcję . Czy ktoś już korzystał z tej formy reklamacji tych pakietów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy przesłać zdjęcie spóchniętych lipoli aby otrzymać nowe

 

To raczej podpucha,tez czytalem o tym.Jesli mieszkasz w USA sprawa jest prosta,ale w UE,nie wiadomo.Gdyby jednak tak bylo,ze wysla nowy pakiet na podst.zdjecia to super.

Tak dla porzadku,pogladowo.Czy mozesz wrzucic tutaj taka fotke? Interesujace jest jak to ocenic na zdjeciu.Te wypuklosc :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coz,zycze Ci by sie udalo.

Tak nawiasem mowiac,moje D9 ,tylko takie mam ,tez spuchly,niektore po pierwszym uzyciu.

Ale w lodowce dochodza do siebie,wchodzi tyle samo co na poczatku.Ale laduje je b.malym pradem i tym prosciutkim balanserkiem HTX.

Jak Ci sie uda,to chyba tez im wysle fotke-kilka :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

A tutaj mała ciekawostka .

Czytałem już kilkakrotnie o "docieraniu" LiPo przed właściwą eksploatacją, więc może czas zacząć się stosować do tych zasad...

 

 

EDIT:

Niestety muszę przyznać rację - moje wszystkie 4 spuchły po nieco intensywniejszej eksploatacji niż dotychczas. Ktoś próbował tą reklamację UH?

Ja muszę tylko pożyczyć cyfrówkę celem wykonania zdjęć i będę skubaństwo reklamował.

 

EDIT2:

Obsługa UH jest jednak przychylna reklamacji wadliwych pakietów.

Zrobiłem 3 zdjęcia - jedno pokazujące wszystkie 4 pakiety z dobrze widoczną serią i dwa pokazujące obie strony pakietów przyciśnięte metalową linijką (celem wykazania opuchlizny). Naskrobałem maila z opisaniem warunków użytkowania pakietów i załączyłem fotki. W przeciągu 24h dostałem maila z informacją, iż zostaną one wymienione i faktycznie do jednego z wiszących zamówień w UH (wisi bo towar jest backordered) dodali 4 nowe pakiety. obyło się bez wysyłania pakietów do Chin.

Teraz mogę pobawić się w zabiegi voodoo Petera na tych napuchniętych.

Generalnie jestem zadowolony z takiego załatwienia sprawy, a wszystkim zastanawiającym się "czy warto?" radzę spróbować i to możliwie szybko, bo D9 G2 2200 mają się jutro u nich pojawić.

W razie wątpliwości służę radą i pomocą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamowałem 3s1700. Na zdjęciu musi być widać spuchnięcie i numer serii pakietu. Ten tryb reklamowania jest zarezerwowany wyłącznie dla pakietów Hextronics z określonej serii produkcyjnej (opisane na forum UH).

 

UH prosili aby się nie rozpisywać. Ja napisałem "Lipo puffed" i załaczyłem dane zamówienia.

 

Trochę czekania, bo towaru nie było na stanie.

 

UH mogę polecić z czystym sumieniem. Czasem nawet dorzucają jakieś fajne gratisy do paczki.

 

Uwaga: z doświadczenia wiem, że w okresie przedświątecznym bardzo wydłuża się wysyłka (raczej z powodu przeciążenia Poczty i Urzędu Celnego).

 

Pozdrawiam,

 

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mogę powiedzieć, że miałem przyjemność reklamować pakiet w UH - wysłałem zdjęcia, podałem nr zamówienia - zaznaczyłem, że wolę "discount code" na następne zamówienie i następnego dnia dostałem maila z kodem na zwrot wartości pakietu.

 

GAN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.