Gość Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Popełniłem takiego brzdąca w CAD. Z założenia ma się mieścić w całości do bagażnika Passata B5 więc taka a nie inna rozpiętość. Konstrukcja sklejkowo balsowa. Co prawda sklejkowy kadłub ale ze tak się wyrażę jest to niezbędne minimum tego materiału. Skrzydła w całości balsa . Dźwigary są ażurowane (na symulacji jeszcze przed ażurowaniem) Nie chcę mi się ciąć ręcznie wszystkiego więc pod laser pójdzie cały model wraz z pokryciami. Profil dość gruby więc model powinien dobrze latać. Katanaka ma być tania więc przewidziałem do niej tanie wyposażenie. Jako napęd outrunner Turnigy CD ROM 3530 1400 kv. Pakiet 3s w okolicach 1200-1500mah. Serwa pokroju HXT900. W przyszłym tygodniu będą wycięte dwie próbne sztuki i na forum pojawi sie zapewne relacja . Kopyta maski i kabiny przygotowane do frezowania. Na początek screeny z tego co to ma być i jak wyglądać. Może uda się wyczarować jakiś KIT z tego za atrakcyjną kasę. Jednak najpierw obloty. Trochę więcej jest tu http://forum.aerodes...&t=337&start=10
człowiek Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Jaką przewidujesz masę do lotu ? Podoba mi się.
GiulioN Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 No to czekam na relację Może się skuszę na takiego KIT-a
Gość Opublikowano 11 Lipca 2012 Opublikowano 11 Lipca 2012 Otrzymałem dziś przesyłkę z próbnymi wycinankami modeli, skleiłem próbny kadłub, to co na zdjęciu waży 96g , reszta elementów modelu wykonana jest z balsy. Kadłub jest bardzo sztywny, Zdjecia z montazu są tutaj http://forum.aerodes...=4&p=4074#p4074 a tak wygląda kadłub.
Gość Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 Zrobiłem skrzydła, po oszlifowaniu jedna połówka bez lotki waży 49g. Więcej zdjęć w linku w poprzednim poście. Bardzo mile widziana konstruktywna krytyka.
GiulioN Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 Bardzo mile widziana konstruktywna krytyka.Podoba mi się ten model . Ładnie, czysto, lekko
pawel66 Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 Na oko wiele mocniejszy od extrima a waga wyjdzie chyba podobna więc rewelacja Jaka przewidywana cena modelu ?
LQ Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Super bardzo mi sie podoba - jestem zainteresowany zakupem takiego KIT-a - ostatnio stwierdziłem ze większa frajdę sprawia mi sklejanie niż latanie. Poszło pytanie na PRIV.
Gość Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Dzisaj byłem w Warszawie, miałem zajechać do sklepu po łacznik węglowy skrzydła ale zeszło trochę na szkoleniu, potem z laserem i nie chciało mi się już przebijać przez korki. Szkoda bo bym trochę podgonił temat. W takim razie wezmę się za stateczniki. Wyszedł drobny błąd w pokryciach skrzydeł ale jest do usunięcia w CAD dosłownie w 3 minuty. Może jutro uda się dokończyć cały model. Jeżeli będzie ok to jeszcze jutro wyślę kopyta do frezowania a potem odrazu do wytłaczania.
darqo Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 czekamy na dalszą relację , super wygląda a i" czaruj" dobrze ja już się piszę na kit,a
GiulioN Opublikowano 14 Lipca 2012 Opublikowano 14 Lipca 2012 No to jest czterech potencjalnych nabywców
avere Opublikowano 14 Lipca 2012 Opublikowano 14 Lipca 2012 Witam, skrzydła oczywiście przewidziałeś demontowane ?.
Gość Opublikowano 14 Lipca 2012 Opublikowano 14 Lipca 2012 Zamiast do Bezmiechowej trafiłem do Lublina, odwiedziłem RcSkorpion i Majsterklepkę. Zakupiłem brakujące rzeczy do Katanki. Edit :Trzeba jeszcze dokleić natarcia lotek i wyprofilować końcówkę kadłuba. To co na zdjęciu waży 270g. Za ciężko wyszło usterzenie ale to wina cięzkiej balsy 6mm użytej do jego wykonania.W ewentulanych wersjach KIT będzie to lekka balsa. Więcej zdjęć http://forum.aerodesignworks.eu/viewtopic.php?f=4&p=4114#p4114
Gość Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 Zrobiłem zakończenie kadłuba z miękkiej balsy 6mm, waga wzrosła o 4g. Szkoda że nie miałem takiej na stateczniki, ich waga spadła by pewnie o jakieś 30%. No ale to protpotyp. Muszę jeszcze zrobić natarcia lotek z miękkiej szóstki. Zobaczę czy mam taką w ogóle. Wysłalem pliki kopyt do firmy która je wyfrezuje a potem prześlę kopyta do człowieka który zrobi wytłoczki. Całość wymaga jeszcze przeszlifowania papierem ściernym 150, następnie 250 albo 300 , a potem to już oklejanie.
Gość Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 Wysłałem pliki od frezowania, kopyta będę miał dopiero 30 lipca więc zabieram się do oklejania.
Gość Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 Okleiłem skrzydła. Ciężko wyszły bo w 70% są oklejone oracover-em std. Jedno wazy 83g. Schemat nie jest jakiś wyszukany. TO prototyp więc ma latać a nie wyglądać. To co na zdjęciu 315g. Wersje KIT bądą z pewnością lżejsze nie mówiąc już o zastosowaniu lżejszej folii
Gość Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Kopyta maski i kabiny dotrą do mnie w połowie przyszłego tygodnia więc niebawem oblot. Okleiłem kadłub oracowerem, porażka. 100 x bardziej wolę oklejać chińską folią. Ma lepszy klej i lepszy skurcz niż oracover.
Lord Rzeźnik Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Kolor tej zielonej folii jest paskudny i wygląda, jak depron z Obi . Ale, jak mówiłeś, to prototyp.
Rekomendowane odpowiedzi