Maybach Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Witam szanowne grono modelarzy:) (Proszę o przeniesienie tego tematu do działu silniki elektryczne... po prostu zagapiłem się :oops: ) Mam dylemat w wyborze pierwszego silnika 3f; miałem na przyszły sezon zakupić spaline, ale trzeba brać siły na zamiary. Mianowicie na oku mam dwa silniki po długich poszukiwaniach: Silnik 3f D2830-09 pozwolę sobie podać link do sklepu: http://rcsklep.pl/product_info.php?cPath=22_55&products_id=206 oraz drugi typ to: Silnik B 2409-18 http://www.emodel.proste.pl/sklep/product_info.php?cPath=1_14&products_id=30&osCsid=5c68e93b41c3399247c8af4987bba3cb Regulator docelowy to DYNAM 25A (na zapas) Jeżeli ktoś mógłby podzielić sie opinią na temat tych silników lub doradzić inny oscylujący w cenie podanej w linku to byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredzio Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Mateuszu zanim cokolwiek będziemy mogli powiedzieć napisz do jakiego modelu planujesz te silniczki i na jakaim pakiecie chcesz latać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maybach Opublikowano 20 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Obecnie mam KANy 1050 8.4V, ale planuje je zmienić na li-pol; narazie na nich chce polatać... a te silniki maja być pod większe deprony i balsowe latadła , ciąg to chyba taki jak w linkach mi się wydaje koło 800gram (ale to mi sie wydaje;p) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredzio Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 najczęściej dobiera się silnik pod konkretne zastosowanie. szczerze powiedziawszy to jak bym kupował bezszczotkę, to bym brał taką z united. Mam 3 takie i jestem zadowolony, a cena nad wyraz przyzwoita. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maybach Opublikowano 20 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 A te co podałem w linkach sie nie nadają do latania? Haa wiem ze w united ceny są przyzwoite;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredzio Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Do latania się nadają. Jak muszę wybierać między tymi dwoma, to wybieram TowerPro bo widziaęłm ten silniczek w akcji i jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekr Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Silnik Silnik 3f D2830-09 widziałem w akcji i tak na prawdę to te deklarowane 800g ciągu to chyba w specyficznych warunkach - czyli świeżutkie lipole i śmigło 9*3,8, trzeba liczyć że rzeczywiste to będzie 500-600g ciągu, drugi silnik towerpro powinien mieć te 700-800g ciągu w typowych warunkach. Tak na prawdę to pierwszy bym wybrał do akrobata o wadze ok. 300-500g lub trenerka o wadze do ok. 700-900g, drugi dobrałbym do akrobata o wadze ok. 400-650g (górna waga bez latania 3D), a trenerka do nawet do 1200g wagi (np. w ostateczności do Wilgi 2000) Polecałbym również prosty dzwonek (zamiast D2830-09 ) np. http://rcsklep.pl/product_info.php?cPath=22_55&products_id=178 taniutki i jak go dobrze przewinąć to ma dosyć przyzwoite parametry. Trudno jest polecić jakiś silnik, gdyż parametry tych silników są w miarę zbliżone, a przy porównywaniu różnych ofert, oprócz ceny zwracałbym uwagę na wagę silnika i Kv, nie ma cudu, bez przyzwoitego ręcznego nawinięcia i innych specjalnych zabiegów które kosztują nie kupisz silnika o jakimś cudownym ciągu i małej wadze i dużej sprawności. Z silnika o wadze 50g ciężko jest wycisnąć 800g ciągu i proporcjonalnie im cięższy silnik tym większy ciąg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maybach Opublikowano 24 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Dziekuje bardzo za pomoc Silnik zamówiłem wczoraj, więc powinien dojśc jutro. Także w weekend zdam sprawozdanie z lotów;p pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinmb Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 silni własnie do mnie dotarł... :jupi: ale nie makm jak go przetestowac bo regiel jeszcze do mnie idzie... :roll: ale sielniczek fajny... i waga mniejsza niz podaje producent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maybach Opublikowano 26 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 No i po pierwszych testach. Latałem dziś na pakiecie 7cell ni-mh 1050mAh i było dobrze choć mogło być lepiej (śmigło 9x5) Za to jak kolega pożyczył mi później pakiet 3s i dopiero wtedy moglem zobaczyć maxymalny ciąg silnika. Model rwał do góry pionowo. Także jak na razie jestem zadowolony. Musze teraz zbudować jakiegoś fajnego średniopłata albo dolnopłata z depronu i latać, latać i latać ;p A właśnie ktoś mógłby mi polecić jakieś plany modelu?? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czhomik Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 przecież mam dla ciebie plany !!!sUPER MODELIKU DO TEGO SILNIKA ...!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.