SiSon Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Witam. Po problemach z zassaniem paliwa rozkręciłem gaźnik i tak się prezętują membrany: Silnik zakupiony w zeszłym tygodniu, przepalił 1l paliwa. Na pierwszym zdjęciu widac nierówności- nie da się owego "pęcherza" zlikwidować. Na drugim zdjęciu dwie płytki odstają. Reklamować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkdarch Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Witam. Po problemach z zassaniem paliwa rozkręciłem gaźnik i tak się prezętują membrany: Silnik zakupiony w zeszłym tygodniu, przepalił 1l paliwa. Na pierwszym zdjęciu widac nierówności- nie da się owego "pęcherza" zlikwidować. Na drugim zdjęciu dwie płytki odstają. Reklamować? W moim dl50 też trochę odstawały i w niczym to nie przeszkadza bo i tak ciśnienie pod tłokiem je dociśnie ale oczywiście lepiej byłoby gdyby przylegały.Co do membrany to też nie czepiałbym się.Jak nie chce zassać to sprawdź najpierw membranę z drugiej strony,może się takie dwa języczki odkształciły ( zaworki pompy paliwowej).Jak nie chce zassać to zatkać wlot gażnika kciukiem i kręcić aż poleci paliwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi