aniol310 Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 jak najbardziej, tylko musze zmienić śmigło i spowrotem na obloty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 6 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Dlugo Ci idzie ta zmiana smigla A na powaznie jak tam ? Zaczales smigac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aniol310 Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 okazało się że jeszcze padł mi kwarc w odbiorniku i czekam na drugi, może jutro dojdzie paczka z częściami i śmigłami to wtedy sprawdze na mniejszym śmigle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 i koniecznie wymień ośkę bo tamta miała straszne bicie :? mam nadzieję że kolejny oblot się uda, popraw jeszcze kąt silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinmb Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 zamierzam zbudowac mugiego jako szybola...tylko nie wiem jak sie do tego zabrac..to mój pierwszy model z depronu...czy w srodku potrzebne sa jakies zeberka?jakies wzmocnienia ??jak to wszystko dzila?czy zamiast preta weglowego moge dac sosne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 12 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 zamierzam zbudowac mugiego jako szybola - o ile mugi ladnie smiga z napedem o tyle szybowcowo jest taki sobie , ciezkawy z malo dokladnym profilem. tylko nie wiem jak sie do tego zabrac..to mój pierwszy model z depronu... Moj jest z Corex'u - o depron pytaj .... Jak ktoś jest chętny to mam zgraną w całości pierwszą stronę www o Mugim, tę która była na necie w 2003 roku. czy w srodku potrzebne sa jakies zeberka?jakies wzmocnienia ? -Podazaj za instrukcja obslugi - prosciej chyba byc nie moze (skoro ja sobie poradzilem to Ty tez dasz rade) -przy Corex'ie wystarczy jedno wzmocnienie (struktura tego materialu powoduje duza sztywnosc jednokierunkowa - podluzna - dlatego wymagane jest tylko jedno wzmocnienie poprzeczne) czy zamiast preta weglowego moge dac sosne? -mozesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profesorek92 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 A czy Corex jest może dostępny w jakiść sklepie wysyłkowym w Polsce ? W małej ilości i rozsądnej cenie.... Albo gdzieś w Poznaniu/okolicach ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kemot Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Jak najbardziej: firma Wotum, ul. Poznańska 81 62-052 Komorniki k. Poznań. Dzwoniłem tam. Mają w sprzedaży detalicznej. Cena mnie nie przestraszyła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Cena mnie nie przestraszyła. Temat z niemala broda juz, ale model ciekawy i odporny - wiec mysle, ze warto abys podal cene za arkusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kemot Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Niestety nie pamiętam, ale była kwota rzędu do 10 PLN za metr kwadratowy (raczej około 5). A na zdjęciu ukończony dzisiaj depronowy Mugi. Zanim znalazłem miejsce, gdzie można kupić coroplast - tekpol, zacząłem rzeźbić z depronu. I oto rezultaty: Silnik CF2805 (2840 kV) ze śmigłem 6x4 + pakiet LiPo 3S (850 mAh). Koszty: arkusz depronu 3 mm (Castorama) - 1,99 PLN; pół rolki taśmy - 1,35 PLN; 0,4 m drutu stalowego fi=0,8 - ?; klej polimerowy dragon, listewka od rac po Sylwestrze. Jeszcze nie latał. Przed chwilą zamontowałem całe wyposażenie. Jeszcze tylko problem z wyważeniem - tył jest za ciężki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Jeszcze tylko problem z wyważeniem - tył jest za ciężki. No lepiej z tym cos zrob, nawet jakbys mial "kilo" olowiu na dziob napchac - mnie na poczatku tez zbytnio z tylu SG wychodzil - proba oblotu zakonczyla sie ciezka i nieudana walka o nierozbicie Spobuj silnik dac do przodu nieco jezeli da rade - niestety na zdjeciu nie widac dokladnie jakie masz mozliwosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kemot Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Zastanawiam się, czy byłby to dobry pomysł. Mam na myśli oklejenie przodu i krawędzi natarcia do wysokości ŚC blaszką aluminiową. To dociążyłoby przód i wzmocniło go. Ja sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Pomysł dość oryginalny(ja też coś takiego czasami stosuję :mrgreen: ) ale bardzo dobry i skuteczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.