Piotrek_F3J Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 witam chce zakupić ten silnik http://rcsklep.pl/product_info.php?cPath=22_55&products_id=182 i mam pytanko czy ktoś mierzył ciąg/pobór prądu na różnych śmigłach ?zasilanie Li Pol 2s i 3s.chodzi o to żeby nie założyć za dużego śmigła i nie spalić czegoś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
attyla Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Piotrek przeciez w opisie silnika na stroni są podane parametry pracy przy zasilaniu 2s i 3 s . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredzio Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Miałem taki silnik i maił paskudną przypadłość - kiepskie łożysko dolne. NA pełnym gazie bez obciążenia po kilku sekundach nie dawało się utrzymać tego aluminiowego mocowania w paluchach, bo parzyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomson Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Ja męcze takie dwa silniki od początku roku i jeszcze chodzą W tej chwili w moim TOTO siedzi taki ze składanym śmigłem 8x4,5, pakiet 3S Waga motoszybowca to 660gram, model rwie do góry jak głupi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinmb Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 własnie idzie do mnie tern silnik... jestem ciekaw jak bedzie chodził... :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_F3J Opublikowano 22 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Piotrek przeciez w opisie silnika na stroni są podane parametry pracy przy zasilaniu 2s i 3 s . wiem ale są testy tylko na 5 smigłach wole troche dłuzej polatać niz miec wiekszy ciag i krótszy czas latanka chodzi mi nawet o osiągi na 2s i na smiglach gws: 8x4 7x3,5 7x6 6x5 jak ktos testował to niech pisze bede wdzieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
attyla Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Piotrek w opisie silnika masz napisane prąd maksymalny do 13A, zgodnie z tym co jest napisane na pakiecie 2s smigło 8x4,3 masz z ciąg 385 gram jeśli założysz do niego jeszcze mniejsze smigło np 7,3,5 to pewnie ciag nie przekroczy 250-300 gram . tu masz troche danych link 2 1 link poprawiony machnąłem sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mieczotronix Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 ten pierwszy link, to o innym silniku, co nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 http://slowflyer.ch/downloads/bm240821.pdf <-tutaj masz wszystko wyjaśnione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_F3J Opublikowano 22 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Dzięki wszystkim , wszystko jasne :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinn Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Mam taki silnik z pół roku. Istotnie - trzeba pamiętać by łożysko tylne smarować co jakiś czas. Dorobiłem sobie teraz z starego bowdena - rurke wklejoną w model którą to co jakiś czas będe zakraplał olejem żeby smarować łożysko. Ciężko ten silnik zajechać -mój już jest po 10 kretach i wymianie ośki i smiga nadal, najlepiej na śmigle 8x6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz17bl Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Tez mam taki silnik niestety tylnie łozysko sie uszkodziło po krecie i silnik sie grzał tak ze niemozna było go dotknać bo parzył wkońcu łozysko samo sie otworzyło :shock: awiec wyjąłem je i bez niego podłonczyłem sinik (oczywiście bez smigła)i nadal sie grzeje z powodu przedniego łorzyska ale znacznie mniej niz na dwóch uszkodzonych i zauwarzyłem ze mozna dokupic do tych silników łozyska http://rcsklep.pl/product_info.php?cPath=26_36&products_id=183 i mam pytanie sory Piotrek ze w twoim temacie ale czy tylne łorzysko jest takie same jak przednie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacqubes Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 ja ruwnierz :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz17bl Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Jacqubes nieobraż sie ale twoja wypowiedz znowu niewnosi nic do tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Jacqubes nieobraż sie ale twoja wypowiedz znowu niewnosi nic do tematu Może zainstaluj Firefox-a podkreśli na czerwono byki które robisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxter12 Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Silnik bardzo fajny, ja max ciag mialem na smigle 10x5, na 9x6 tez niezle sie sprawowal, ale na tym wiekszym po prostu wymiatal. Juz go nie ma lozysko poszlo i nie moge go za nic wybic. Drugi raz bym go juz nie kupil, wybralbym cos lepiej lozyskowane, bo te malutkie lozyska to troche tandeta... Teraz mecze EMaxa 28-22 ma wieksze lozyska i jest 30% tanszy. baxter12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.