Skocz do zawartości

Optic 6 Sport jak ustawić helika 450


ReMo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj zostałem posiadaczem mojego pierwszego heli.

Jest to 450 Mam już prawie wszystko poustawiane.

Zyro GY240 s.m.m Futaba

link rc frsky

Optic 6 sport

 

 

 

Latam Gaz po prawej stronie! I teraz pytanie jak ustawić

Lewy drążek

Tylko pochyły (przód tył lewo prawo)

 

 

Prawy drążek

Wirnik i obracanie w osi

 

 

 

A mam tak :

 

Lewy drążek

 

Przód-Tył

obracanie w osi

 

 

Prawy drążek:

 

Obroty Wirnika

pochył lewo prawo

 

 

 

 

 

Pomoże ktoś?

Co do heli jestem zielony:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli masz MODE 1 raczej rzadki tryb aparatury, jeśli lubisz GAZ po stronie prawej to podepnij pod niego Ogon RUDDER, a sterowanie pochyłu i przechyłu ustaw na drążek lewy MODE 3 ja tak latam i mi pasuje, chyba że dasz radę rozłożyć aparaturę i przerzucić drążek na lewą stroną-czyt, "sprężynkę na prawą" to można podpiąć analogicznie jak w MODE 3 tylko w tedy drążek GAZU znajduje się w tedy po lewej MODE2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie chce panowie mode 3

I wiszę bo jest to mój pierwszy model heli.

A nauczony jestem gaz po prawej czyli mode 1 i na prawym drążku chce mieć obroty w osi

a na lewym pochyły heli...

 

 

Bez sensu chyba napisze do hiteca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaw aparaturze Mode 1. A pokusilbym sie o przepiecie serwa ogonowego na miejsce przechylu Alienor. Nie jestem pewien czy to zda egzamin z powodu domyslnie zmiksowanych kanalow.

 

Pisane z telefonu Samsung Galaxy Ace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, przerobić to w nadajniku to nie jest problem, ale czy zainteresowany sie na to pokusi, pisal ze zalezy mu na nie ingerencji w aparature od srodka ;-)