Zefirek Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Czy paliwo rozpuszcza piankę EPP? Pozdrawiam, Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Tego szajsu nic nie rusza, nawet temperatura nie za bardzo. Poza tym w spalinach paliwa już niewiele tylko ciut oleju. Będzie spalinowy pioneer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Z pewnością EPP nie rusza temperatura pokojowa. W spalinach jak sama nazwa wskazuje, są tylko produkty spalania natomiast silnik oprócz spalin wypluwa niespalone paliwo zawierające wszystkie składniki. EPP jeśli nawet nie będzie wrażliwe na te składniki, będzie nasiąkać wyplutym paliwem i przybierać na wadze. Tak czy tak trzeba zabezpieczyć lakierem odpornym na nitrometan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zefirek Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Tego szajsu nic nie rusza, nawet temperatura nie za bardzo. Poza tym w spalinach paliwa już niewiele tylko ciut oleju. Będzie spalinowy pioneer? Przymierzam się do innej konstrukcji Z pewnością EPP nie rusza temperatura pokojowa. W spalinach jak sama nazwa wskazuje, są tylko produkty spalania natomiast silnik oprócz spalin wypluwa niespalone paliwo zawierające wszystkie składniki. EPP jeśli nawet nie będzie wrażliwe na te składniki, będzie nasiąkać wyplutym paliwem i przybierać na wadze. Tak czy tak trzeba zabezpieczyć lakierem odpornym na nitrometan. Tak też myślałem, jakieś przykłady lakieru nadającego się do tego celu? Czym zabezpieczyć piankę EPP przed paliwem? Pozdrawiam, Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Samochodowy dwuskładnikowy bezbarwny z szybkim utwardzaczem połysk, półmat lub mat, sprzedawany na setki w mieszalniach. Schnie w kilkanaście minut Dobrze jest do aerografu rozrzedzić rozcieńczalnikiem do baz i lakierów akrylowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zefirek Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Samochodowy dwuskładnikowy bezbarwny z szybkim utwardzaczem połysk, półmat lub mat, sprzedawany na setki w mieszalniach. Schnie w kilkanaście minut Dobrze jest do aerografu rozrzedzić rozcieńczalnikiem do baz i lakierów akrylowych. Lakier akrylowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Na przykład taki http://www.almacolor.pl/katalog-produktow/produkty-dla-motoryzacji/lakiery-bezbarwne/lakier-bezbarwny-hs.html w sklepie - mieszalni powinni doradzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Andrzej a przypadkiem EPP nie jest tak "skonstruowane" jak styropian i nic tam niema prawa wsiąkać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Jak EPP jest zamknięte cięciem termicznym to nie wsiąka ale wystarczy miejsce szlifowane i zaczyna pić. Widać to nawet, gdy się maluje. W miejscu ciętym, farba się rozmazuje a na szlifowanym momentalnie wsiąka. Często w modelu podpieram zbiornik kawałkami EPP i czasem po dzwonie trzeba wyrzucić, bo jest nasiąknięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi