Skocz do zawartości

EPP a spaliny silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tego szajsu nic nie rusza, nawet temperatura nie za bardzo.

Poza tym w spalinach paliwa już niewiele tylko ciut oleju.

Będzie spalinowy pioneer?

Opublikowano

Z pewnością EPP nie rusza temperatura pokojowa.

W spalinach jak sama nazwa wskazuje, są tylko produkty spalania natomiast silnik oprócz spalin wypluwa niespalone paliwo zawierające wszystkie składniki. EPP jeśli nawet nie będzie wrażliwe na te składniki, będzie nasiąkać wyplutym paliwem i przybierać na wadze. Tak czy tak trzeba zabezpieczyć lakierem odpornym na nitrometan.

Opublikowano

Tego szajsu nic nie rusza, nawet temperatura nie za bardzo.

Poza tym w spalinach paliwa już niewiele tylko ciut oleju.

Będzie spalinowy pioneer?

 

Przymierzam się do innej konstrukcji ;)

 

Z pewnością EPP nie rusza temperatura pokojowa.

W spalinach jak sama nazwa wskazuje, są tylko produkty spalania natomiast silnik oprócz spalin wypluwa niespalone paliwo zawierające wszystkie składniki. EPP jeśli nawet nie będzie wrażliwe na te składniki, będzie nasiąkać wyplutym paliwem i przybierać na wadze. Tak czy tak trzeba zabezpieczyć lakierem odpornym na nitrometan.

 

Tak też myślałem, jakieś przykłady lakieru nadającego się do tego celu? Czym zabezpieczyć piankę EPP przed paliwem?

 

 

Pozdrawiam,

Marcin

Opublikowano

Samochodowy dwuskładnikowy bezbarwny z szybkim utwardzaczem połysk, półmat lub mat, sprzedawany na setki w mieszalniach. Schnie w kilkanaście minut Dobrze jest do aerografu rozrzedzić rozcieńczalnikiem do baz i lakierów akrylowych.

Opublikowano

Samochodowy dwuskładnikowy bezbarwny z szybkim utwardzaczem połysk, półmat lub mat, sprzedawany na setki w mieszalniach. Schnie w kilkanaście minut Dobrze jest do aerografu rozrzedzić rozcieńczalnikiem do baz i lakierów akrylowych.

 

Lakier akrylowy?

Opublikowano

Jak EPP jest zamknięte cięciem termicznym to nie wsiąka ale wystarczy miejsce szlifowane i zaczyna pić. Widać to nawet, gdy się maluje. W miejscu ciętym, farba się rozmazuje a na szlifowanym momentalnie wsiąka.

Często w modelu podpieram zbiornik kawałkami EPP i czasem po dzwonie trzeba wyrzucić, bo jest nasiąknięte.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.