rkajor Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Witam Drogie Grono, Jako ze wzielo mnie na spalinke chcialbym do tego celu przeznacyc jadna z moich elektrycznych maszyn, wybor padl na J-3 Cub'a z nniniejszego link'a : http://www.scorpio-polska.pl/podrobnosti_prehled.php?kod=EFL4000&kat_id=21&kat_typ=0 Bedzie to pierwsza w moim modelarskim zyciu spalina wiec pragne sie zwrocic z pytaniem jaki silnik bylby najodpowiedniejszy do tego modelu. Mam nadzieje ze zybor wlasnie tego modelu na pierwsza spaline jest ok ? Z gory dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
człowiek Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Proponowałbym jakiś silnik w rozmiarze .40-.46, bo po przeróbce na spaline będzie ważył więcej, około 2,3kg Najlepszym dla początkujących byłby silnik Os-max 46 la, łatwo się reguluje, długa żywotność, i banalna obsługa. Model jak najbardziej trafny. Podaj wagę Twojego modelu. przydałyby się jakieś wzmocnienia w okolicach wręgi silnikowej. Czy mógłbyś zrobić kolka fotek modelu? Gdybyś miał jakieś pytania- pytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof.R Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 A ja powiem tak. Nie polecam przerabiać elektryków na spaliny. Te konstrukcje są znacznie słabsze i mogą się łatwo rozlecieć od drgań silnika. Kup lepiej najzwyklejszego trainera ( cena od 300 do 400 zł najtańsze ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysik100 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 a moim zdaniem można go przerobić na spalię tylko trzeba będzie powzmacniać przodek i będzie latał 1000 razy lepiej nirz na jakimś tam elektryku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Panowie nie macie pojęcia o czym piszecie oprócz Krzysztofa.Ten model nie nadaje się pod spalinę.Modele E-Flite są projektowane jako elektryki i konstrukcja płatowca jest bardzo delikatna.Roztrzepał by się bardzo szybko.Poza tym do te jwagi i wielkości modelu z powodzeniem wystarczył by silnik 40 a i tak mocy było by za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rkajor Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Panowie nie macie pojęcia o czym piszecie oprócz Krzysztofa.Ten model nie nadaje się pod spalinę.Modele E-Flite są projektowane jako elektryki i konstrukcja płatowca jest bardzo delikatna.Roztrzepał by się bardzo szybko.Poza tym do te jwagi i wielkości modelu z powodzeniem wystarczył by silnik 40 a i tak mocy było by za dużo. Faktycznie chyba tak zrobie ........ rozgladne sie za jakims trenerkiem, niby konstrukcja juz nieco wzmocniona poostatnim krecie ale jesli i tak mialo by to nie wytrzymac to szkoda modelu bo fajnie lata na elektryku ........aaaaaaale spalina kusi oj kusi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi