idfx Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Witam ! Znalazlem gdzies opis konwersji z jednego trybu do drugiego. W skrocie dotyczyl od rozebrania nadajnika i przelaczenia sprezynek drazkow itd. Zastanawiam sie czy taki zabieg potrzebny. Nie wiem czy dobrze zrobilem, ale najzwyczajniej przelaczylem serwa w inne miejsca w odbiorniku i mialem to co chce na tym drazku co chce. Podlaczylem lotki (obslugiwane jednym serwem) w gniazdo na odbiorniku, gdzie bylo podlaczone serwo kierunku i na odwrot. Czy to mi gwarantuje jednakowy zakres regulacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Taki zabieg to zmiana mode 2 na mode 4 lub mode 1 na mode 3 i w zasadzie niewiele zmienia w najprostszych aparaturach, gdzie nie ma programowej zmiany mode ani przypisanych mikserów do konkretnych kanałów. Działanie lotek i steru kierunku będzie identyczne. Gorzej, gdy są jakieś miksery a nie ma możliwości programowej zmiany mode. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Podstawowa sprawa przy zmianie mode dotyczy funkcji Throttle, drążek gazu musi być w położeniu zerowym /na dole/ a nie centralnym, i nie może być na nim sprężyny powodującej jego centrowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Owszem, ale przy zmianie mode z 1 na 2 lub 3 na 4 a w przykładach, które podałem i zrobił autor, gaz zostaje na swoim miejscu tylko lotki z kierunkiem są zamienione. W sumie to nic innego jak nauka latania wyłącznie z kierunkiem a później dołożenie lotek i wpięcie ich na miejsce kierunku a kierunek na wolny, przypisany do drugiego drążka kanał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Owszem, ale przy zmianie mode z 1 na 2 lub 3 na 4 a w przykładach, które podałem i zrobił autor, gaz zostaje na swoim miejscu tylko lotki z kierunkiem są zamienione. W sumie to nic innego jak nauka latania wyłącznie z kierunkiem a później dołożenie lotek i wpięcie ich na miejsce kierunku a kierunek na wolny, przypisany do drugiego drążka kanał. Pozwolę sobie nie zgodzić z autorem tejże wypowiedzi - gaz z mode 1 na 2 chyba też się zmienia ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Podstawowa sprawa przy zmianie mode dotyczy funkcji Throttle..... Owszem, ale przy zmianie mode z 1 na 2 lub 3 na 4 a w przykładach,...... Przecież dokładnie tak napisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi