Ryszard Opublikowano 27 Listopada 2006 Opublikowano 27 Listopada 2006 Zwracam się do kolegów już eksploatujących silniki benzynowe.Jaki stosować olej?Chdzi mi głównie o oleje dostępne na naszym rynku.Czy stosować olej mineralny ,czy syntetyczny,czy oleje syntetyczne dodawane do metanolu nadają się też do benzyny. Pozdrawiam Ryszard.
motyl Opublikowano 27 Listopada 2006 Opublikowano 27 Listopada 2006 kup sobie flashke STIHLa i będzie git
qba Opublikowano 27 Listopada 2006 Opublikowano 27 Listopada 2006 a najlepiej castrola r2 najlepszy olej syntetyczne kosz trche ponad 35 zł za litr lub motul chyba 800 tez b.dobry
modelmaniak Opublikowano 27 Listopada 2006 Opublikowano 27 Listopada 2006 Do modelarskich silników benzynowych stosuje się praktycznie dwa rodzaje olejów... Bel-ray - doskonały olej syntetyczny ale niestety drogi.. oraz dużo tańszy olej firmy Motul... tylko nie pamiętam symbolu... Stosowanie innych ogólnodostępnych olejów typu stihl itp... uważam za nieodpowiednie... Warunki pracy silnika w modelu diametralnie są jednak inne od analogicznego silnika w kosiarce....
Ryszard Opublikowano 27 Listopada 2006 Autor Opublikowano 27 Listopada 2006 Dzięki za informacje.Nie wiem gdzie można kupić olej firmy Motul,nigdzie takiego nie spotkałem.Ważny jest jeszcze symbol tego oleju. Pozdrawiam Ryszard.
qba Opublikowano 27 Listopada 2006 Opublikowano 27 Listopada 2006 Motul kazdy motoryzacyjny ale castrol r2 jest równie dobry nie mow mi Przemku ze silnik benzynowy modelarski jest bardziej wysilony niż 43 konny bzik o pojmności 125 cmm
modelmaniak Opublikowano 27 Listopada 2006 Opublikowano 27 Listopada 2006 43 konny bzik o pojmności 125 cmm Chętnie bym dowiedział się czegoś więcej o tym silniku... To naprawdę niesamowity wynik.... DA150 ma ok 17KM... bez rezonansu... Szczerze mówiąc 43KM ze 125 ccm wydaje się to trochę mało prawdopodobne... :wink: Ale .... cóż... Po lądowaniu na księżycu też tak mówiono....
czaja18 Opublikowano 27 Listopada 2006 Opublikowano 27 Listopada 2006 To jest jak najbardziej możliwe: http://moto.allegro.pl/item142496075_ktm_125_sx_profesjonalny_tuning.html http://moto.allegro.pl/item142490816_honda_cr_125_2001r_.html Wymieniać dalej :?: A wsilnikach modelarskich bardzo ważna jest masa rzy motorkach już nie
qba Opublikowano 27 Listopada 2006 Opublikowano 27 Listopada 2006 np ten ktm sx mojego kumpla ma ponad 43 konie ] http://moto.allegro.pl/item142496075_ktm_125_sx_profesjonalny_tuning.html starsze sx z firmowa grucha i pucha tez maja podobna moc ogolnie wszystkie wyczynowe "setki" maja teraz powyzej 40 koni a ja mam z 600 cmm 45 koni
modelmaniak Opublikowano 27 Listopada 2006 Opublikowano 27 Listopada 2006 SILNIK Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC, cztery zawory na cylinder, zasilanie gaźnikowe (Keihin MX FCR 39), system smarowania -ciśnieniowe z dwoma pompami Eaton, zapłon - Kokusan Digital 4K-3A. Pojemność skokowa 249,5 cm3 Średnica cylindra x skok tfoka 76 x 55 mm Stopień sprężania 12,8:1 Moc maksymalna 42 KM (30,9 kW) Maks. moment obrotowy b.d. Szczęka mi opadła..... iugherighekitg3 c c2 2itijt4kgokutkguth3thtkkgo2iii55gf ------ BRAIN ERROR :wink:
qba Opublikowano 28 Listopada 2006 Opublikowano 28 Listopada 2006 z ćwartki 4t wyciskaja nawet 50 koni
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.