Ryszard Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Zwracam się do kolegów już eksploatujących silniki benzynowe.Jaki stosować olej?Chdzi mi głównie o oleje dostępne na naszym rynku.Czy stosować olej mineralny ,czy syntetyczny,czy oleje syntetyczne dodawane do metanolu nadają się też do benzyny. Pozdrawiam Ryszard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 kup sobie flashke STIHLa i będzie git Link to comment Share on other sites More sharing options...
qba Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 a najlepiej castrola r2 najlepszy olej syntetyczne kosz trche ponad 35 zł za litr lub motul chyba 800 tez b.dobry Link to comment Share on other sites More sharing options...
modelmaniak Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Do modelarskich silników benzynowych stosuje się praktycznie dwa rodzaje olejów... Bel-ray - doskonały olej syntetyczny ale niestety drogi.. oraz dużo tańszy olej firmy Motul... tylko nie pamiętam symbolu... Stosowanie innych ogólnodostępnych olejów typu stihl itp... uważam za nieodpowiednie... Warunki pracy silnika w modelu diametralnie są jednak inne od analogicznego silnika w kosiarce.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryszard Posted November 27, 2006 Author Share Posted November 27, 2006 Dzięki za informacje.Nie wiem gdzie można kupić olej firmy Motul,nigdzie takiego nie spotkałem.Ważny jest jeszcze symbol tego oleju. Pozdrawiam Ryszard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qba Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Motul kazdy motoryzacyjny ale castrol r2 jest równie dobry nie mow mi Przemku ze silnik benzynowy modelarski jest bardziej wysilony niż 43 konny bzik o pojmności 125 cmm Link to comment Share on other sites More sharing options...
modelmaniak Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 43 konny bzik o pojmności 125 cmm Chętnie bym dowiedział się czegoś więcej o tym silniku... To naprawdę niesamowity wynik.... DA150 ma ok 17KM... bez rezonansu... Szczerze mówiąc 43KM ze 125 ccm wydaje się to trochę mało prawdopodobne... :wink: Ale .... cóż... Po lądowaniu na księżycu też tak mówiono.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
czaja18 Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 To jest jak najbardziej możliwe: http://moto.allegro.pl/item142496075_ktm_125_sx_profesjonalny_tuning.html http://moto.allegro.pl/item142490816_honda_cr_125_2001r_.html Wymieniać dalej :?: A wsilnikach modelarskich bardzo ważna jest masa rzy motorkach już nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
qba Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 np ten ktm sx mojego kumpla ma ponad 43 konie ] http://moto.allegro.pl/item142496075_ktm_125_sx_profesjonalny_tuning.html starsze sx z firmowa grucha i pucha tez maja podobna moc ogolnie wszystkie wyczynowe "setki" maja teraz powyzej 40 koni a ja mam z 600 cmm 45 koni Link to comment Share on other sites More sharing options...
modelmaniak Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 SILNIK Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC, cztery zawory na cylinder, zasilanie gaźnikowe (Keihin MX FCR 39), system smarowania -ciśnieniowe z dwoma pompami Eaton, zapłon - Kokusan Digital 4K-3A. Pojemność skokowa 249,5 cm3 Średnica cylindra x skok tfoka 76 x 55 mm Stopień sprężania 12,8:1 Moc maksymalna 42 KM (30,9 kW) Maks. moment obrotowy b.d. Szczęka mi opadła..... iugherighekitg3 c c2 2itijt4kgokutkguth3thtkkgo2iii55gf ------ BRAIN ERROR :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
qba Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 z ćwartki 4t wyciskaja nawet 50 koni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.