GEX999 Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Witam! Zbliża się sezon halowy, więc ostatnio w głowie mam głównie halówki. Dzisiaj znów przeglądałem regulamin F3P i zszokowało mnie jedno zdanie- "Urządzenia radiowe muszą pracować w trybie otwartej pętli (tzn. nie może być sygnału zwrotnego z modelu samolotu do pilota)". Czy to oznacza, że nie wolno używać telemetrii? Nie chodzi mi o jakieś czujniki GPS, ale chociażby miernik zasilania odbiornika czy poziom sygnału, które są wbudowane i nie da się ich wyłączyć. Z drugiej strony na rynku co raz więcej aparatur ma telemetrię więc to by było trochę bez sensu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Nie przejmuj się tym-nikt tego nie sprawdza. Ważne jest tylko niezawodny nadajnik i odbiornik. No i oczywiście odbiornik jak najlżejszy!! Dobre serwa i najważniejsza rzecz modelu F3P- jak najlepsze śmigło!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GEX999 Opublikowano 13 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Mógłbyś coś powiedzieć, dlaczego śmigło jest aż tak ważne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Śmigło jest najważniejsze. W akrobacji do programu (czy to F3A, F3P czy F3M) najważniejsze jest zachowanie stałej prędkości lotu. Ze względu na bardzo powolny lot modelu halowego,a małą wysokość hali problemem jest np. zrobienie beczki w locie w dół. I tutaj nie pomagają hamulce, a właśnie śmigło, którym ustalasz prędkość lotu. Śmiem zaryzykować, że lepiej jest latać modelem 120g z dobrze dobranym śmigłem niż 100g ze źle dobranym (mówię o identycznych maszynach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi