Skocz do zawartości

JetPower 2012


RobertK

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem z kolegami na tegorocznej edycji. Super pokazy jak znajdę chwile to wrzucę jakieś zdjęcia. Na trzy dni lotów tylko 2 kraksy z czego jeden model do kasacji, Widać ze tam latają dobrzy piloci. Kupiliśmy 2 modele hott spotów i dwie tubiny jet cata z czego jadna z tej nowszej generacji już bez elektrozaworów i uruchomiana bez gazu. Instalacja dużo mniej skomplikowana ale zobaczymy jak to będzie działało. Mam nadzieje że hott spotem nie będę się bał latać i po małym treningu wreszcie ulotnie viper jeta :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem z kolegami na tegorocznej edycji............dwie tubiny jet cata z czego jadna z tej nowszej generacji już bez elektrozaworów i uruchomiana bez gazu. Instalacja dużo mniej skomplikowana ale zobaczymy jak to będzie działało.

 

Rozumiem, że pisząc "już bez elektrozaworow" miałeś na myśli to, że w turbinie nie ma zaworów na zewnątrz silnika, a nie to, że zrezygnowano z nich zupełnie. ;)

I jeszcze jedno.

Przy silnikach uruchamianych bez gazu po nieudanym rozruchu paliwo zalega w silniku, a nie ułatnia się jak gaz. Należy dokładnie przestrzegać instrukcji obsługi silnika. Inaczej silnik i model pójdzie z dymem.

 

Edit: uzupełniłem polskie litery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.